Printre cei ce au decernat medaliile si trofeele celor mai buni piloti de la cele doua clase ale competitiei s-au numarat si Dani Otil si Christian Ciocan, Purtator de Cuvant al Inspectoratului General al Politiei. Momentul cel mai animat al serii l-a constituit o inedita demonstratie care a avut ca personaj central un combinezon cu airbag.
Dupa un sezon 2011 incitant din punct de vedere al luptei la varf in cele doua clase ale Dunlop Romanian Superbike, dar si din punct de vedere al provocarilor generate de conditiile meteo variabile de pe pistele de concurs, cei mai buni 10 piloti de la clasele Superbike si Supersport au fost medaliati in atmosfera speciala a clubului Goblin din capitala. „Am gasit aici aceeasi atmosfera placuta ca in fiecare an dupa cursa de la Serres, cand ne strangem intr-un spatiu ca acesta si ne sarbatorim victoriile”, a spus Ionut Mistode, co-organizator al competitiei Dunlop Romanian Superbike. „Competitia Dunlop Romanian Superbike este unica in Romania, avand toate etapele programate pentru desfasurare pe piste specializate si extrem de bine dezvoltate din tarile vecine Romaniei. Ca adevarati impatimiti ai performantei, suntem ca o familie atat pe pista cat si in afara ei”, a mai adaugat acesta. "2011 este al doilea an de parteneriat marca Dunlop pentru sustinerea acestei competitii de superbike. Suntem incantati de aceasta fericita asociere si multumim organizatorilor, si in special lui Ionut Mistode, pentru aceasta oportunitate. In 2012, Dunlop ramane alaturi de performerii RoSBK intr-o varianta de parteneriat mult mai extinsa", a adaugat Alina Mihaescu, PR&Marketing Manager al Goodyear Dunlop Tires Romania.
Prezent la eveniment pentru a decerna trofeele la clasa Supersport 600cc, cu podiumul format din Catalin Cazacu, Stefan Popescu si Petre Pop, domnul Christian Ciocan, Purtator de Cuvant al Inspectoratului General al Politiei, a subliniat importanta promovarii acestui gen de competitii atat in randul motociclistilor cat si al automobilistilor pentru a creste gradul de cunoastere si constientizare a celor doua categorii de participanti la trafic.
In cadrul evenimentului, domnul Christian Ciocan a mai precizat ca toti cei inscrisi la startul unor astfel de competitii sunt niste adevarati eroi, maestri desavarsiti ai performantei pe doua roti. Domnul Ciocan nu a ezitat sa invite impatimitele motociclismului-viteza si performantei in cursele de profil sa isi asume un rol mai implicat in cursele de profil, apreciind o eventuala prezenta a acestora pe podiumul unei competitii de profil drept un real vector de progres.
Victor Nemes si Daniel Vargolici, membrii echipei AMCKart Racing Team, si Alexandra Popescu au fost voluntarii care au aratat celor prezenti la Gala Campionilor Dunlop Romanian Superbike 2011 cum functioneaza un airbag special conceput pentru costumele moto, un sistem integrat intr-un combinezon oferit spre demonstratii de MotorTeam Romania.
In timpul cursei, combinezonul este prins de cadrul motocicletei printr-un cablu subtire, dar rezistent. In eventualitatea in care motociclistul este aruncat de pe motocicleta cu o forta de peste 35 kgf, in zona superioara a combinezonului, respectiv in zona gatului, este declansat un sistem de airbag ca o perna de aer ce protejeaza partea cervicala a gatului motociclistului, imobilizand-o. Aceeasi parte a corpului unui pilot de curse este protejata la raliuri prin sistemul HANS, sistem devenit obligatoriu si in cadrul anumitor competitii de automobilism sportiv organizate in Romania.
In 2012, o noua pista de concurs va fi introdusa in calendarul competitional al Dunlop Romanian Superbike
Situat chiar in inima orasului Istanbul, pe malul Bosforului, circuitul de Formula 1 si LeMans Series Istanbulpark va fi in 2012 gazda uneia dintre etapele Dunlop Romanian Superbike. Cu o lungime totala de 5.338 metri, cu o inlantuire de 14 viraje lente si rapide si cu o diferenta de nivel de 46 metri, circuitul este unul dintre cele mai rapide din Europa si va fi o adevarata provocare pentru toti pilotii Dunlop Romanian Superbike, prin presiunea pe care o va pune din punct de vedere al gestionarii cursei.
Sportivii medaliati in 2011 au fost, in ordinea locului in clasamentul general dupa 6 etape, la clasa Superbike (1000cc): Ionut Mistode, Daniel Vargolici, Zoltan Zsigmond, Razvan Filipeanu, Artur Boit, Marian Zaharia, Victor Mihaescu, Yunus Ercelik, Martin Choy si Barda Gal, iar la clasa Supersport (600cc): Catalin Cazacu, Stefan Popescu, Petre Pop, Octavian Negrea, Vlad Marin, Lukas Schubert, Cosmin Costescu, Ionut Pasere, Vlad Dumitrescu si Dan Mainescu. Cel Mai Bun Debut in Dunlop Romanian Superbike 2011 i-a revenit lui Andrei Enescu.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de bogdan7817 2 December 2011 23:51
felicitari tuturor concurentilor nu doar castigatorilor
scris de ovyy 2 December 2011 10:35
Felicitari celor de la Dunlop Romanian Superbike.
scris de carmenflorin 29 November 2011 14:40
Nu stiam ca si Christian Ciocan are si aceasta pasiune, iar despre combinezonul cu airbag interesanta ideea.
scris de sims 29 November 2011 10:56
din ce in ce mai prezent dani otil la evenimentele cu masini
scris de sandu59 29 November 2011 09:03
cred ca acest sistem de aibaguri ar trebui introdus obligatoriu
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!