Alergând în prima sa campanie 100% MX1, francezul a fost până acum revelaţia sezonului– parteneriatul dintre Paulin, Kawasaki Racing şi Dunlop realizând cele mai rapide tururi de pistă, victorii, podiumuri şi o victorie de ansamblu.
În plus, faţă de cele trei clasări ale sale pe podium, Paulin a concurat pe orice tip de teren – acumulând patru podiumuri în trei ocazii şi terminând o singură dată în afara top 5 la general, după o problemă tehnică apărută la etapa din Mexic.
Metaforic vorbind, fluierul reprizei a doua a sezonului 2012 s-a auzit după etapa belgiană de GP, etapa a opta din totalul celor 16, care a avut loc pe un circuit nou construit în satul Ardennes din Bastogne.
Paulin a obţinut în ultimele 3 etape din prima jumătate podium în Franţa (locul 3) şi Portugalia (locul 2). Speranţele de a ajunge pe primul loc au fost prezente până în ultima secundă, dar o căzătură rapidă în a doua cursă l-au clasat al cincilea în finalul etapei.
„Am avut un sentiment bun în prima cursă, am controlat cursa şi ultimul meu tur a fost cel mai rapid. Al doilea start nu a mai fost aşa de bun şi apoi am făcut o serie de greşeli. Nu m-am simţit atât de confortabil, aşa că nu mi-am mai asumat niciun risc” a spus Paulin.
Paulin rămâne al patrulea în clasamentul general, la o distanţă de doar 9 puncte de locul al doilea.
La trei poziţii în spatele lui este colegul său de echipă, Xavier Boog, care a obţinut o victorie în Brazilia şi a câştigat puncte în toate cele 16 curse de până acum. Boog, la doar un punct de locul 6 şi la 26 de puncte de locul 5, a declarat: „Nu sunt atât de departe de a cincea poziţie în clasament, dar nu-mi mai pot permite să încep prost.”
Starurile Honda ţinute pe loc de accidentări
Cele 8 etape din prima jumătate au fost o experienţă dureroasă pentru echipa Honda World Motocross, formată din Evgeny Bobryshev şi Rui Goncalves, care au suferit numeroase accidentări în decursul carierei lor.
Bobryshev, câştigătorul marelui premiu din 2011 care aleargă pe anvelope Dunlop, a venit la Bastogne, având o rană la piept din Portugalia, dar a intrat în vacanţa de vară cu optimism după clasarea în top 5 din ultima cursă.
„M-am simţit bine ocupând poziţia a cincea şi sunt mulţumit. Pieptul meu nu este încă refăcut, dar nu vreau să iau pastile, pentru că îmi afectează perspicacitatea. Pot să controlez durerea, dar acest lucru nu face munca mai uşoară”, a spus Bobryshev.
Nici Goncalves nu poate avansa din cauza accidentărilor, ultimele constând în ruperea costelor într-o sâmbătă ploioasă la Bastogne (soldată cu anularea calificărilor pentru a proteja pista).
Totuşi Goncalves a obţinut puncte în ambele întreceri moto de duminică, menţinându-şi locul în primii zece în campionat.
„Chiar când am început să mă simt în formă, am avut o altă accidentare. Este greu atât mental, cât şi fizic şi nu pot să aştept să fiu în stare să alerg la potenţialul meu maxim. Rănile nu sunt suficiente ca să mă scoată afară din cursă, dar ele mă împiedică să pot participa” a mărturisit Goncalves.
La Uddevalla
Un loc tradiţional în calendarul Campionatului Mondial de Motocross, Uddevalla este recunoscută imediat prin stânca uriaşă cu vedere la circuit, care acţionează ca o tribună naturală pentru spectatori.
Desenul compact al pistei este falcat pe de o parte de stâncă şi pe cealaltă parte de pădure, în timp ce suprafaţa de concurs conţine un amestec complicat de nisip plasat pe o bază foarte aglomerată.
Circuitul este situat pe coasta de vest a Suediei, la 100 km la nord de Gothenburg.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!