De la introducerea sa pe piata in anul 2008, Nissan a facut o serie de imbunatatiri la GT-R pentru a creste performanta masinii.
Printre alte modificari, firma japoneza a actualizat partea electronica, aerodinamica, sasiul si, bineinteles, motorul de 3.8 litri twin-turbo V6, care a pornit de la 480 de cai putere si a ajuns la 550 CP.
Pentru a vedea ce inseamna, in practica, aceste imbunatatiri, BestMotor TV din Japonia a adus trei generatii de GT-R din 2012, 2011 si 2009 pe circuitul Twin Ring Motegi pentru un duel de un sfert de mila (400 mk), precum si pentru o cursă de trei tururi de pista.
Va reamintim ca Nissan 2012 are 550 de cai sub capota, modelul 2011 are 530 CP si modelul 2009 are 485 CP.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!