Astfel, pot fi admirate si testate in premiera in Romania, Ducati Hyperstrada si Ducati Multistrada 1200 S Touring.
La Salonul Auto Moto Bucuresti 2013 Ducati Romania este prezent cu modelele: Monster 696 ABS, Superbike 848 EVO, Panigale 1199 S, Streetfighter S, Diavel , Hyperstrada si Multistrada 1200 S Touring.
Hyperstrada deschide un nou fascinant orizont motociclistic cu: 3 setari ale noului motor cu 4 supape si 2 bujii pe cilindru, puterea selectabila 75 – 110 CP, in functie de drum; motor cu injectie de aer in evacuare pentru un mers extrem de liniar si la turatie mica; ABS cu 3 moduri, sistem franare Brembo selectabil integral si separat; DucatiTractionControl DTC in 8 setari; Ride by wire; parbriz si un ghidon inaltat pentru o pozitie si o protectie optima; portbagaje laterale semirigide de 50 litri; cric central si lateral; 2 prize 12V si pregatire pentru sistem antifurt, manere incalzite si navigatie; scut motor; sa confort si maner pentru pasager; rezervor de 16 litri; ambreiaj cu protectie prin alunecare la supraturatie; levier pompa frana ajustabil; gama larga de dotari optionale cum ar fi: top case,esapament sport, alarma, manere incalzite, portbagaj, geanta rezervor, navigatie, sa cu inaltime redusa, carenaje carbon, etc.
Noul Multistrada 1200 S Touring este expresia perfecta a filosofiei Multistrada. Datorita noii Suspensii Ducati Skyhook (DSS) care isi analizeaza si isi corecteaza setarile la interval de 10 ms, S Touring raspunde activ oricarei suprafete de drum. Portbagajul lateral de 58 litri, manerele incalzite si bordul practic fac din Multistrada 1200 S Touring motocicleta perfecta pentru calatorii. In dotarea standard motociclistul beneficiaza de: 4 moduri soft ale motorului, cu puteri intre 100 – 150 CP; motor cu 4 supape si 2 bujii pe cilindru, si injectie de aer in evacuare pentru un mers extrem de liniar si la turatie mica; Ride by wire, module separate pentru fiecare cilindru pentru un reglaj perfect; frane Brembo cu ABS in 3 setari, cu sistem integral sau separat; suspensie adaptiva permanent Sachs si cu setari separate; DTC controlul tractiunii in 8 trepte selectabil; computer de bord; ambreiaj cu actionare hidraulica self-servo si protectie prin alunecare la supraturatie; Keyless cu safe code; lumini zi, semnale si stop spate led; manere incalzite; cric central si maner ridicare; bagaje laterale cu cheie, easy off; prize 12 V si pregatire pentru sistem antifurt; rezervor benzina 20 litri; sa confort si manere pentru pasager; parbriz touring cu reglaj ‘’one hand only’’; levier pompa frana ajustabil.
Mai putem opta pentru: top case 48 litri, esapament sport, alarma, protectie motor, portbagaj, geanta rezervor, navigatie, sa cu inaltime redusa, carenaje carbon, proiectoare LED, parbriz inaltat, bagaje laterale 73 litri, etc.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!