No SSO cookie

DSG-ul de la Audi si VW le face probleme americanilor

voteaza
(0/ 0)
DSG-ul de la Audi si VW le face probleme americanilor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul Volkswagen are probleme cu cateva modele din gama de pe piata americana.

 
 
Clientii americani ai constructorilor germani au descoperit probleme in ceea ce priveste cutia automata DSG, cu dublu ambreiaj. Prima defectiune a cutiei vizeaza 16,000 de exemplare, fabricate in perioada septembrie 2008, august 2009. Modelele vizate in cazul Audi sunt A3, TT Coupe si Roadster, iar, in ceea ce priveste VW, Eos si Jetta Sedan. Defectiunea cutiei automate a pornit din cazua unui senzor de temperatura, care forteaza DSG-ul sa schimbe in modul neutru, in timpul mersului.


Compania a promis ca va contacta toti proprietarii ale caror masini sunt afectate de aceasta problema, pentru a ii indruma sa mearga la cel mai apropiat service autorizat, pentru reparatiile complete, fara plata.


A doua defectiune a DSG-ului vzeaza 43,000 de exemplare de la VW si 10,300 de la Audi, date spre folosire in perioada 2007 - 2009. Modelele afectate sunt VW R32, Jetta, GTI, Eos, A3 si TT.

Cea de-a doua problema intalnita la DSG a fost depistata de clintii grupului, care au reclamat performante slabe, in anumite conditii. Volkswagen este de parere ca defectiunea este cauzata de partea mecatronica a transmisiei. Reparatiile vor fi asigurate de constructorii germani.


Valentin Danaila







 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2793 :: 22.19MB