Ca si in cazul modelului DS3 Racing, inginerii de la Citroen Racing si echipa de design si-au unit fortele pentru a-i oferi modelului DS4 o imagine in stilul departamentului de competitii al marcii.
Prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva, acest concept reuneste atribute 100% Racing. Sasiul este cu 35 de mm mai jos fata de versiunea de serie, are un ecartament mai larg cu 55 mm in partea din fata si cu 75 mm in spate si integreaza elemente sportive precum priza de aer, spoiler fata, garda la sol miscorata si aripi largite.
Citroen Racing a optimizat motorul 1,6 THP pentru a dezvolta 256 CP, adica 160 CP/litru, un record pentru o masina de serie. Aceasta performanta spectaculoasa este dublata de emisiile de CO2 limitate la 155 g/km.
Inginerii Citroen Racing au reproiectat de asemenea sasiul si trenul de rulare. Conceptul este dotat in fata cu etriere fixe in 4 pistoane, cu discuri specifice de 380 mm in diametru si cu pneuri de mari dimensiuni, de 19’’ (235/40).
O alta caracteristica impresionanta a conceptului Citroen DS4 Racing este vopseaua cu efect gri mat texturat, o premiera in lumea auto. Particulele de vopsea capteaza lumina in stil diferit punand si mai mult in valoare liniile caroseriei conceptului, culoarea fiind sobra, moderna si robusta, ideala pentru o masina sport.
Pentru a rafina designul exterior, Citroen DS4 Racing Concept dezvaluie un plafon in doua tonuri de culoare si jante bicolore cu un design aparte.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!