Masini.ro a testat Mitsubishi Lancer
Sportback, dotat cu un kit de exterior marca Ralliart. De la inceput
merita sa precizam ca Ralliart este, ca si conceptie, veriga lipsa
dintre Lancer si gama de performanta EVO.
Modelul testat dispune de o putere de
143 de cai, disponibili la 6000 rot/min, si un cuplu maxim de 178 Nm,
realizabili la 4.250 rot/min. Propulsorul Mitsubishi nu ofera
suficientul necesar de putere unui model ca Sportback, dar nici nu
dezamageste ocupantul din scaunul soferului.
Ajutat si de kit-ul Ralliart, noul
Lancer Sportback arata ca un model extrem de agresiv, cu linii
puternice si unghiuri ascutite. Grila frontala gigant, spoilerul
agresiv, eleronul acoperisului sau gura cromata a evacuarii sunt
cateva dintre elementele care transforma Lancer Sportback Ralliart
intr-o adevarata bestie, dupa care intorc capul cu admiratie si
uluiala mai toti participantii la trafic.
Lancer Sportback Ralliart are in Romania un pret de plecare de 15.996 euro fara TVA, lucru care il pune in avantaj fata de principalul competitor de pe piata, hatchback-ul Subaru Impreza.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de yonuttt30 26 April 2012 11:27
amun lenser sedan du aceiasi motorizare din 2008 si nu reusesc sai fac consumu mediu iar mororu se pare ca papa ulei ciupeste are doar 36 000km este normal?
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!