După show-urile susţinute la Bucureşti, personajele principale care participă în Campionatul Naţional de Drift, s-au mutat la Timişoara.
„Anul acesta la start s-au aliniat și patru piloți străini, din Serbia, Ungaria și Slovacia. Mașinile sunt și ele modificate special pentru derapaje și sunt extrem de puternice”, a declarat pentru Tion, Gabriel Onofrei, președintele Federației Române de Drift.
În această etapă, pe podium au urcat Sorin Ene – HAI (locul I), Răzvan Frățianu (locul II), Niculae Dobre (locul III) și Alexandru Ciulean (locul IV). Printre participanții din acest an s-a numărat și un tânăr de numai 15 ani, Iulian Jumugă, cel mai tânăr pilot de drift din România.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!