No SSO cookie

DOUA LOCURI INTAI PENTRU MASINILE PREGATITE DE COLINA MOTORS

voteaza
(0/ 0)
DOUA LOCURI INTAI PENTRU MASINILE PREGATITE DE COLINA MOTORS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Brasov, 31 august 2008 - masinile pregatite de Colina Motors incheie cu succes etapa a VI-a a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2008.

 
 


Un raliu cu o calitate foarte buna a drumurilor si probe tehnice apreciate de participanti, Raliul Tara Barsei Seat Mobil 1 a oferit trei probe speciale noi, care au reprezentat o premiera pentru majoritatea concurentilor. Toate masinile pregatite de Colina Motors incheie raliul cu succes, Jarkko Miettinen inregistrand a cincea victorie din actualul sezon, iar Alexandru Pitigoi a treia victorie la grupa H, cei doi fiind liderii grupelor respective la toate etapele la care au participat fara a abandona. De asemenea, din totalul celor opt probe speciale, Miettinen si Pitigoi inregistreaza impreuna cei mai buni timpi in clasamentul open (H plus General FIA) in sapte dintre acestea.



Jarkko Miettinen a fost cel care a controlat ostilitatile la Brasov, castigand toate cele sase probe speciale ale primei zile, la finalul acesteia inregistrand un avans de 42,3 secunde fata de urmatorul clasat, Marco Tempestini. In cea de-a doua zi a raliului, echipajul Jarkko Miettinen / Lukka Mikko isi conserva rezultatul obtinut sambata, clasandu-se pe cea mai inalta treapta a podiumului, cu un avans de 32,4 secunde fata de Gergo Szabo / Zoltan Kohler, echipajul clasat pe locul al doilea.

Pentru noi raliul nu a fost foarte dificil; am preluat controlul inca din prima proba si apoi nu am mai simtit presiune din spate, asa ca am condus in continuare in ritmul nostru. Dar de fapt partea grea a fost sa fim atenti sa nu facem greseli si in acelasi timp sa avem timpi buni., declara pilotul la finalul raliului.



Dupa o serie de trei abandonuri consecutive, Alexandru Pitigoi ocupa cea mai inalta pozitie a grupei H, fiind si castigatorul tuturor probelor speciale in cadrul aceleiasi grupe: Mi-a placut traseul foarte mult, inaintea parcurgerii celor doua probe speciale de duminica regretand ca raliul este pe final. Sunt numai la al doilea raliu pe macadam cu Focusul WRC, pe care incep sa il cunosc din ce in ce mai bine. Senzatia este extraordinara si sper ca si pentru public spectacolul este la fel de placut.



Masina a functionat exemplar, pentru Alexandru Pitigoi fiind un raliu fara evenimente, cu exceptia unei rasuciri pe PS 2 - Zabratau: Am avut mare noroc ca nu am iesit in decor. Drumul era ingust si am pierdut mult timp pana am intors masina. Si pe PS7 am mai pierdut timp, deoarece am prins doua masini din urma. Consider ca o regandire a ordinii de start ar fi necesara si din motive de spectacol, dar mai ales de securitate. Sper ca si pe parcursul etapelor viitoare sa avem o evolutie similara si doresc sa multumesc sponsorilor nostri, Romstal, Mobil 1, Star Lubricants, Impuls Leasing, precum si tuturor sustinatorilor nostri.



Echipajul Sorin Badea / Sorin Itu, dupa un start aflat sub semnul intrebarii si un parcurs constant, ocupa pozitia a zecea la grupa N si a unsprezecea la general: Participarea mea la acest raliu a fost incerta pana in ultimul moment din cauza unei fracturi la glezna piciorului drept cauzata de un stupid accident cu bicicleta. Am facut eforturi sustinute sa recuperez rapid si total functionalitatea piciorului drept; finalmente am reusit si sunt multumit acum, dupa evolutia echipajului nostru la Raliul Tara Barsei Seat - Mobil 1.



Iata cum comenteaza Sorin Badea evolutia la aceasta etapa:

Superspeciala organizata pentru publicul brasovean si-a atins pe deplin scopul, iar mie personal mi-a facut placere; entuziasmul spectatorilor, aplauzele si ovatiile primite in urma evolutiei mele de pe arena Ion Tiriac m-au emotionat!

Probele Speciale de la acest raliu, atat cele din Covasna cat si cele din Brasov, au fost probabil cele mai bune din ultimii 10 ani, ceea ce in mod evident a permis echipajului nostru o evolutie consistenta pe aproape toate probele, din pacate am avut ghinion din nou - o pana de cauciuc pe PS 5 (proba de 30 Km) ne-a obligat sa oprim si sa schimbam roata stanga spate, ceea ce practic a anulat orice sanse pentru un rezultat notabil. Cu toate acestea, este pentru prima data dupa mult timp cand mi-as fi dorit ca raliul sa nu se termine asa de repede, pentru ca mi-a placut mult!



Sorin Badea s-a declarat multumit de modul cum a functionat masina, iar pentru etapele ramase intentioneaza o schimbare de ritm:

Bolidul de concurs a functionat in pemanenta in parametri optimi si nu am avut nicio problema tehnica, masina fiind pegatita si adusa la cursa intr-o stare tehnica impecabila de catre tehnicienii de la Colina Motorsport. Rezultatul obtinut, locul 11 in Clasamentul General FIA si locul 10 al Gr.N - este un rezultat decent avand in vedere compania selecta si profesionista in care evoluam, precum si ritmul foarte ridicat al cursei; cu toate acestea ne-am propus sa ridicam si noi ritmul si eventual sa culegem cateva puncte in ultimele 2 etape care au mai ramas de desfasurat din acest sezon competitional.



Echipajul Cristian Toganel / Iulian Danut Bordea incheie raliul pe locul 13 la grupa N si locul 14 in Clasamentul general FIA, dupa un adevarat tur de forta pentru ca masina sa fie gata la timp. Aflat pentru prima data la bordul masinii Subaru Impreza STI, Cristian Toganel a declarat: Un raliu frumos, cu mari emotii. Masina a fost gata in ultima clipa, lucru pentru care dorim sa multumim mecanicilor de la Colina Motors. Nu am reusit sa facem teste, de aceea ne-am acomodat cu masina direct pe probe. Am mers prudent, nu am avut nicio problema tehnica, targetul pentru anul acesta fiind sa terminam si sa acumulam experienta. Anul viitor insa, speram sa ne plasam in zona punctelor, cat mai in fata.

Astfel a decurs pentru masinile pregatite de Colina Motors Raliul Tara Barsei Seat Mobil 1:

Sunt bucuros pentru faptul ca toate cele patru masini pregatite de Colina Motors au terminat raliul fara probleme si doresc sa felicit in mod deosebit echipa tehnica, pentru tot efortul depus. De asemenea, il felicit pe Jarkko pentru a cincea victorie obtinuta in acest sezon competitional., a declarat in final Alexandru Pitigoi.



Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2008 va avea loc la Cluj, in perioada 19 - 20 septembrie.





Campionatul National de Raliuri Dunlop

Raliul Tara Barsei SEAT MOBIL 1 -Etapa a VI-a

29 - 31 august 2008

Suprafata de rulare: macadam

Lungime totala: 379,20 km

Probe speciale: 8, totalizand 143,40 km

Echipaje inscrise: 64 (gr. A-15, gr. H-16, gr. N-33)

Echipaje clasate: 44 (gr. A-6, gr. H-10, gr. N-28)



Clasament general FIA (N+A):

1. Jarkko Miettinen / Lukka Mikko - Mitsubishi Evo9 - 01:31:54,9

2. Gergo Szabo / Zoltan Kohler - Mitsubishi Evo9 - 01:32:27,3

3. Dan Gartofan / Adrian Berghea - Subaru Impreza N14 - 01:32:56,5

4. Tempesta / Dorin Pulpea - Subaru Impreza N14 - 01:33:32,1

5. Valentin Porcisteanu / Dan Dobre - Mitsubishi Evo7 – 01:34:33,8



Clasament grupa H:

1. Alexandru Pitigoi / Botond Csomortani - Ford focus WRC - 01:32:32,7

2. Thomas Abraham / Florin Dorca - Mitsubishi Evo9 - 01:41:09,2

3. Daniel Onoriu / Ciprian Roman - Mitsubishi Evo9 - 01:41:18,6



Sursa clasament: FRAS

Sursa fotografii: Freelancer

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2944 :: 18.69MB