Dodge celebreaza cei 40 de ani de la primul sau model muscle-car prin lansarea pachetului Furious Fuchsia, disponibil pentru modelele R/T Classic si SRT8. “Comemorand patru decade de performanta pentru Challenger, noile R/T Classic si SRT8 Furious Fuchsia reprezinta modernizarea unui muscle-car din 1970, care reda mai multa performanta, pasiune si chiar mai multa nostalgie”, a declarat Ralph Gilles, CEO Dodge.
Furious Fuchsia aduce o culoare de caroserie ciudata pentru un muscle-car, un roz inchis care creaza un contrast deosebit cu albul de perla al pielei ce imbraca scaunele.
Dodge Challenger Furious Fuchsia SRT8 prezinta jante din aluminiu forjat de 20 inch si va fi echipat cu motorul V8 de 6.2 litri si 425 de cai putere, fiind disponibil la pretul de 45.150 de dolari.
Dodge Challenger Furious Fuchsia R/T Classic este echipat cu propulsorul V8 de 5.7 litri si 372 de cai putere, pretul pentru aceasta editie limitata fiind de 35.140 de dolari.
Dodge a anuntat ca versiunea SRT8 va fi produsa doar in 400 de exemplare, dar nu a specificat la cate exemplare se vor opri in cazul lui R/T Classic Furious Fuchsia.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!