No SSO cookie

Dodge Challenger Furious Fuchsia

voteaza
(0/ 0)
Dodge Challenger Furious Fuchsia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dodge a prezentat editia limitata Furious Fuchsia creata pentru Challenger R/T Classic si SRT8.

 
 

Dodge celebreaza cei 40 de ani de la primul sau model muscle-car prin lansarea pachetului Furious Fuchsia, disponibil pentru modelele R/T Classic si SRT8.Comemorand patru decade de performanta pentru Challenger, noile R/T Classic si SRT8 Furious Fuchsia reprezinta modernizarea unui muscle-car din 1970, care reda mai multa performanta, pasiune si chiar mai multa nostalgie”, a declarat Ralph Gilles, CEO Dodge.

Furious Fuchsia aduce o culoare de caroserie ciudata pentru un muscle-car, un roz inchis care creaza un contrast deosebit cu albul de perla al pielei ce imbraca scaunele.

Dodge Challenger Furious Fuchsia SRT8 prezinta jante din aluminiu forjat de 20 inch si va fi echipat cu motorul V8 de 6.2 litri si 425 de cai putere, fiind disponibil la pretul de 45.150 de dolari.

Dodge Challenger Furious Fuchsia R/T Classic este echipat cu propulsorul V8 de 5.7 litri si 372 de cai putere, pretul pentru aceasta editie limitata fiind de 35.140 de dolari.


Dodge a anuntat ca versiunea SRT8 va fi produsa doar in 400 de exemplare, dar nu a specificat la cate exemplare se vor opri in cazul lui R/T Classic Furious Fuchsia.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3504 :: 22.2MB