Analiza privind satisfactia clientilor de automobile din SUA, realizata de Consumer Reports, a relevat schimbari semnificative pe piata auto ameriacna. Studiul privind satisfactia clientilor fata de un automobil nou achizitionat a fost realizat in urma intervievarii a unui numar de 380.000 de noi clienti.
Rezultatele din 2009 au fost mai mult decat spectaculoae, muscle-car-ul Dodge Challenger iesind castigator cu 92 de procente. Dodge Challenger a reusit sa devina numarul unu in topul satisfacerii clientilor invingand castigatorul ultimilor ani, Toyota Prius. Hibridul japonez pare sa-si fi trait anii de glorie din Statele Unite, in conditiile in care a pierdut si la categoria modele hibride, unde a fost vazut mai putin satisfacator pentru clienti decat Ford Fusion.
Hibridul celor de la Ford a ocupat locul al doilea la general cu un procentaj de 91 puncte. Topul primelor 5 modele din SUA a fost completat de Chevrolet Corvette, Porsche 911 si Toyota Prius.
Pentru ca un model sa intre in topul satisfactiei clientilor, un procent de 80% dintre clientii intervievati a respectivului model au trebuit sa raspunda afirmativ la intrebarea daca ar mai cumpara inca o data masina achizitionata. Sondajul realizat de Consumer Reports marcheaza reintoarcerea masinilor americane in topul celor mai satisfacatoare modele de pe piata nord-americana.
Robert Gherghe
robert.gherghe@informmedia.ro
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!