Chrysler a avut pe mana cheia succesului in 1994 cand a lansat modelul Neon, nu foarte cunoscut in Europa. Chiar daca nu rupea gura targului in ceea ce priveste calitatea, Neon s-a achizitionat pe baza de liste de asteptare. Caliber a fost insa departe de ceea ce se cheama succes de marketing.
Pentru a inlocui omniprezentul Neon, in anul 2006, Dodge a propus o masina cu o caroserie gen pseudo SUV, insa rezultatul a fost mai degraba un design accidentat, care poarta numele de Caliber. Nici la capitolul calitate, Caliber nu sta mai bine. Transmisia CVT are un comportament obosit iar interiorul lasa multe de dorit. Acestea, pe langa destul de multe altele au oprit Caliber din drumul sau catre succes. Prezent si in Europa, nici aici vanzarile nu s-au ridicat la cote demne de mentionat.
Astfel ca, acum, la cinci ani de la lansare, compania-mama Chrysler este nevoita sa traga Dodge Caliber pe dreapta. Constructia acestuia se va incheia in luna noiembrie a anului curent. Inlocuitorul va fi un rezultat al colaborarii cu Fiat, insa presa americana de specialitate nu ii da multi sorti de izbanda. Trebuie sa asteptam si sa vedem daca urmasul modelului Caliber ii va inclocui acestuia si deficientele, nu doar va ocupa un loc in oferta Chrysler.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!