No SSO cookie

Detroit LIVE: Volkswagen prezinta Jetta Coupe hibrid

voteaza
(0/ 0)
Detroit LIVE: Volkswagen prezinta Jetta Coupe hibrid
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a furat startul la Salonul auto de la Detroit si a prezentat in premiera noul New Concept Coupe.

 
 

Volkswagen a prezentat cu cateva ore inainte de deschiderea Salonului Auto de la Detroit New Concept Coupe (NCC). Asa cum va anuntam in cursul zilei de astazi, NCC reprezinta prototipul pentru viitorul model Jetta Coupe.

Noul concept Vokswagen este un hibrid propulsat de un motor TSI cu patru cilindri de 1.4 litri cu 150 de cai putere si un cuplu maxim de 220 Nm. Trenul de rulare hibrid propune, asa cum era de asteptat, noul motor electric construit de VW, motor care dezvolta 27 de cai putere.

Propulsorul electric, alimentat la o baterie pe litium-ion, este capabil sa propulseze singur vehiculul. Noul VW NCC impresioneaza mai ales prin cifrele pe care le ofera. Vorbim de un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 8,6 secunde, de o viteza maxima de 227 km/h, toate acestea la un consum mediu de 4,2 litri la 100 km si un nivel al emisiilor de CO2 de 98 g/km.


Informatiile preliminare ne arata ca NCC va fi disponibil in showroom-uri in urmatorii doi ani. Nu se stie daca versiunea de productie va fi disponibila cu aceleasi jante Lugano de 19 inch, nuanta de caroserie Grigio Quartz si interiorul din piele alba Berry White.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.2385 :: 22.21MB