No SSO cookie

Detroit LIVE: Hyundai Veloster, osciland intre minunat si controversat

voteaza
(0/ 0)
Detroit LIVE: Hyundai Veloster, osciland intre minunat si controversat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

A fost lansat oficial Hyundai Veloster, la Detroit Auto Show 2011.

 
 
Atractivul si bine echipatul model al celor de la Hyundai tocmai si-a facut debutul la Detroit 2011, iar la o prima vedere arata de parca e gata sa dezlantuie o furtuna.


Cu un motor de 1.6 litri, capabil sa ofere 138 CP la 6300 rpm si 177 Nm la 4850 rpm, cuplat la o transmisie cu sase trepte si dublu ambreiaj, nu este tocmai o reteta care sa rupa gura targului, insa forma si dotarile schimba felul in care vom privi aceasta masina. O cutie de viteze manuala, tot cu sase trepte, va fi disponibila in curand, in dotare standard. Producatorul de masini Hyundai anunta un consum de 5,88 l/100 km, in regim de autostrada, ceea ce iarasi nu este cine stie ce performanta.


Caroseria un amestec stilistic ciudat si atragator totdata, cu un ampatament mai lung decat s-au asteptat toti, gratie celei de a treia portiere, amplasate pe partea dreapta. Da, ca o ciudatenie suprema, Veloster vine cu trei portiere, una pentru sofer, de dimensiune mai mare, si doua, ambele la dimensiunea usii soferului, pe partea dreapta. Accesul pentru pasagerii spate este ceva mai incomod, insa cu siguranta mai facil decat in Mini Clubman, sustin jurnalistii de peste Ocean. Interiorul asigura suficient spatiu atat pentru cap, cat si pentru picioare, in cazul in care scaunele fata nu sunt culisate l maxim catre spate. In orice caz, sustin jurnalistii americani, nu este o masina pentru calatorii lungi, referindu-se la confortul celor din spate.


Veloster este plin de tehnologii avansate, dintre care enumeram sistemul Blue Link,  noile gadget-uri telematice ale celor de la Hyundai, care integreaza totul, de la programarea la service, pana la evaluari ale restaaurantelor, pornire de la distanta, si incetinirea vehiculului, in caz de furt. O parte dintre dotarile masinii vor fi insa disponibile numai optional, sub forma a trei niveluri de abonamente la service, dar ecranul touchscreen de 7 inci este dotre standard. Insa sistemul de navigatie, cu toate functiile sale, este disponibil numai optional (chiar daca si modelele fara navigatia inclusa pot beneficia de ghidare in trafic, datorta mai sus mentionatului sistem Blue Link).


Cum pretul final inca nu a fost decis, Hyundai a anuntat un pret de pornire de 17.000$, in timp ce isi ghideaza Veloster-ul catre competitia sa directa, Scion tC, Mini Cooper si Honda CR-Z.


Corvin (Cristian Szilvassy)


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
7.6879 :: 18.76MB