No SSO cookie

Detroit LIVE: Conceptul KV7 dezvaluie viziunea Kia pentru segmentul van

voteaza
(0/ 0)
Detroit LIVE: Conceptul KV7 dezvaluie viziunea Kia pentru segmentul van
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un concept cu usa tip "aripa de pescarus", computer si scaune de lounge care este prezentat la North American International Auto Show 2011

 
 
Kia Motors a realizat in ultimul timp vehicule cu un design aparte, cum ar fi Soul, Forte Coup, Sorento si Sportage, care nu s-au departat foarte mult de conceptele care le-au precedat, iar astazi, la North American International Auto Show 2011, studioul de design Kia din USA a prezentat ulima sa creatie, conceptul KV7. Gandit ca un "activity van" modern, conceptul KV7 reprezinta o provocare aruncata ideii ca van-urile sunt strict pentru transportul familiilor numeroase si exprima o viziune a unui vehicul cu capacitatea functionala de a transporta mai multe persoane si bagajele lor, fiind in acelasi timp si un social hub pentru grupuri de prieteni si cautatori de aventura.


Designul de la baza lui KV7 este in contast cu cutumele din segment si se bazeaza pe aceeasi filosofie a crossoverului urban Soul, pentru a crea un limbaj unic de design care aduce influentele SUV in acest segment. 


"Din pozitia noastra, am realizat ca in acest segment este necesara o reasezare, datorita faptului ca toata lumea simte o nevoie stringenta de a atasa cuvantul ‘sportiv’ la minivan desi van-urile sunt, la baza, niste simple cutii",  a declarat Tom Kearns, designer sef la Kia Motors America.  "In loc sa respingem cutia, am ales sa o dezvoltam, la fel cum am facut si cu Soul-ul, iar rezultatul este un vehicul clar, dar sofisticat, care retine functionalitatea bine cunoscuta a van-urilor si raspunde necesitatilor consumatorilor de azi". 


Exterior modern, inspirand incredere
Kia Motors a inglobat emotie si pasiune in designul produselor lansate recent; inspiratia pentru conceptul KV7 a fost gasita in simplitatea formei cutiei elegante, prezenta la telefoanele mobile moderne sau la trollere. Aspectul lat este completat de stalpul A si de designul parbrizului, mai putin vertial decat cel al minivan-urilor traditionale; aspectul exterior neted si rotile de 20 de inchi impun un look modern, inspirand increderea si puterea unui SUV.


Cea mai neobisnuita dotare a conceptului KV7 este portiera tip "aripa de pescarus" a pasagerilor care creeaza un spatiu urias de acces catre interior atunci cand e deschisa impreuna cu usa pasagerului fata.


Din fata, KV7 este definit de o interpretare aparte a grilei Kia, cu faruri tip LED verticale integrate perfect in linia de design. KV7 prezinta cateva elemente cu lumini tip lED pe care echipa de design le ia in calcul pentru dezvoltarea viitoareleor produse de serie, inclusiv linia continua de lampi de ceata tip LED, care se intinde in partea frontala pe toata latimea vehiculului si semnalizatoarele de pe oglinzi si din spate care pulseaza in directia semnalata. 


Parbrizul distinct urmeaza liniile de design prezente pe noul Sportage si sedanul Optima. O serie aproape continua de geamuri care pleaca din stalpul A ofera o perspectiva neintrerupta, fie ca mergi pe plaja, fie ca iesi seara in oras.   In ciuda aspectului non-traditional, dimensiunile lui KV7 (lungime: 4873 mm, latime: 2032 mm, ampatament: 3099mm) sunt reprezentative pentru segmentul van si permit configurarea flexibila a scaunelor, oferind si o multitudine de posibilitati de depozitare.


Interior deschis, relaxant
In procesul regandirii a ceea ce exteriorul unui van si imaginea acestuia ar putea fi, echipa de design Kia din California a imaginat un interior care sa raspunda necesitatilor unei nise absolut noi de consumatori – denumita "Ringleaders". Mai degraba decat de a folosi un van pentru transportul copiilor si persoanelor conexe, Ringleaders sunt preocupati sa organizeze excursii, iesiri in outdoor, cautand aventura pentru ei si prietenii lor, cuvantul de ordine fiind "impreuna". De aceea, conceptul de interior implica patru scaune pivotante, inclusiv cel al soferului, si un mini-lounge cu scaune pentru trei persoane in partea din spate.  


Tema simpla si in acelasi timp sofisticata prezentata in interiorul lui KV7 este bazata pe o paleta de culori moderne cum ar fi bejul estompat si tonurile de verde si folosirea unor materiale aparte atat pentru scaune, cat si pentru alte suprafete. In KV7 sunt folosite multe materiale neconventionale, cum ar fi lemnul (podea), lana si fetrul, care creeaza o atmosfera calda si ospitaliera. 


La actionarea butonului de pornire, plansa de bord se misca aproximativ 15 cm catre sofer, facilitand accesul la  comenzi si la displayul multifunctional care integreaza infotainmentul, clima si sistemul de navigatie intr-o singura interfata intuitiva, controlata de un mouse trackball, montat in bord.  Pasagerii din spate au interfata lor separata, sub forma unui display touch-screen. KV7 este Wi-Fi, ambele display-uri avand conectivitate internet. 


In prelungirea folosirii experimentale a tehnologiei LED la exterior, interiorul prezinta multe accente iluminate si o remarcabila linie de contur cu LED-uri verzi care delimiteaza bordul, panoul de instrumente si displayul din spate.


Elementul final care separa conceptul KV7 de restul minivanurilor este noul motor de 2.0 litri turbo GDI, capabil sa dezvolte 285 CP, cuplat la o cutie automata in 6 trepte.


Conceptul Kia KV7 - specificatii:

Dimensiuni exterioare
Lungime:      4873mm
Latime:      2033mm
Inaltime:      1729mm
Ampatament:      3100mm

Jante & Pneuri
Jante:      P255/45R20
Pneuri:      20-in.

 

Cuvinte cheie:
Kia | NAIAS |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1127 :: 22.18MB