No SSO cookie

Detroit Auto Show: Galeria greilor in acest an

voteaza
(0/ 0)
Detroit Auto Show: Galeria greilor in acest an
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cel mai mare eveniment auto al continentului american, Salonul Auto de la Detroit, si-a deschis portile luni, 6 ianuarie. Chiar daca este al doilea eveniment de acest gen pe noul continent, dupa parada auto de la Los Angeles, se poate spune ca noul sezon al masinilor a fost, in sfirsit, redeschis.

 
 
Principalele caracteristici ale superspectacolului automobilistic din Detroit, capitala masinilor in America, sint luxul si abundenta. Majoritatea constructorilor etaleaza cele mai noi si mai rafinate modele, stralucirea evenimentului venind deopotriva din multitudinea modelelor, supertehnologia inglobata in acestea, si, nu in ultimul rind, de ultra-luxul expus.
[poza1s]Pe o suprafata de 90.000 de metri patrati, vizitatorii vor fi incintati, in perioada 11-20 ianuarie, de cele mai extravagante si mai moderne masini anului 2003, intre care se disting peste 60 de noi aparitii ale marilor producatori de autovehicule. Chiar daca BMW, DaimlerChrysler si Volkswagen nu au adus premiere de importanta capitala, fiindca modelele precum Z4, Maybach, Tuareg sau Lamborghini Murcielago au fost deja prezentate anul trecut, seductia zeului automobil se raspindeste prin intermediul greilor de la Ford, General Motors sau al japonezilor de la Honda, Nissan si Mitsubishi.
[poza2d]Nu lipsesc din cadrul salonului prototipurile si conceptele, masinile de teren sau sport, aparitiile futuristice sau modele pentru care deja se astepta un important succes comercial. Nu exista exceptii la aceasta editie, vizitatorii avind ocazia sa vada posibilul si imposibilul, de la britanicul, clasicul Rolls-Royce, prezent la Detroit cu ultima creatie, Phantom, care costa circa 300.000 de dolari, pina la camionete usoare, cu preturi sub 20.000 de dolari.
Revelatia expozitiei este Ford, care a adus nu mai putin de 15 premiere cu ocazia evenimentului. Plutonul de comanda in galeria Ford este format din noul model redesenat F-150, mindria si cel mai important succes al companiei, impreuna cu modelul U, un SUV de talia Range Rover, supersportivul Mustang GT si limuzina de lux 427, cu motor de 540 de cai putere.
[poza3s]
Alaturi de acestea se afla modelele marcilor subsidiare, intre care se remarca Lincoln Navicross concept, Mercury Messenger, Aston Martin V8 Vantage si Jaguar-ii XK si XJ. General Motors, cel mai puternic rival Ford, aduce, in premiera, Chevrolet SS concept si camioneta Cheyenne, pe care firma se bazeaza sa detroneze suprematia Ford la acest segment de piata.
In galeria Cadillac, sint expuse modelul de teren CRX alaturi de surata sa sportiva, Sixteen, la Pontiac dau clasa G6 concept si GTO, lista continuind printre altele cu Dodge Durango, minivanul concept Kahuna si Buick Centieme.
[poza4d]Tehnologia japoneza este reprezentata de Honda, cu modelele Civric Hybrid, masina cu alimentare duala pe benzina si electrica, linga care se afla o serie de prototipuri futuriste, precum FCX, Studio E si Acura TSX.
Nissan fascineaza cu Maxima sport, Quest Minivan, Infiniti FX 45 si conceptul Triant. Mitsubishi prezinta Tramarc Spyder decapotabil, modelul off-road Endeavor, in timp ce Toyota aduce minivanul Sienna.

[poza5s]Intre monstrii sacrii ai soselelor, la Salonul de la Detroit, se regasesc Maserati Kubanq, BMW xActivity, Mercedes E-Class Wagon, Audi Pikes Peak, Chrysler Pacifica, Mini Cooper S, Hummer 2, Jeep Wrangler Rubicon sau Hyundai OLV.
In materie de preturi, la 274.000 de dolari se gaseste un Lamborghini Murcielago, care se propulseaza lejer cu 250 de km/h.
Daca banii sint o problema, atunci nu ramine decit asteptarea pina in luna mai, cind se va lansa o versiune mai redusa, Gaillardo, de 155.000 de dolari.
Maybach de la DaimlerChrysler este la un pret special, intre 375.000 si 465.000 de dolari. Mai ieftin este Rolls-ul Phantom, care costa 325.000 de dolari. Pentru gama sport, la Detroit se mai poate gasi si un Cadillac 16, cu un motor de 16 cilindri in V, ce dezvolta 1.000 de cai putere pentru un pret de incepere de 250.000 de dolari.

[poza6d]Ca noutati de ultima ora, anuntate la Detroit, amintim intentia GM de a renunta la divizia sa europeana SAAB, aflata intr-un impas financiar. In schimb, exista sanse ca gigantul american sa adauge pe lista marcilor sale pe italienii de la Fiat, din ale caror actiuni au fost deja achizitionate 20%. Oficialii GM au precizat ca au in perspectiva o colaborare cu Fiat si nu este definitiv exclus ca, in 2004, si restul de 80% din actiunile italiene sa intre in posesia americanilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1599 :: 17.77MB