No SSO cookie

Descatusat in sfarsit - Noul Focus RS

voteaza
(0/ 0)
Descatusat in sfarsit - Noul Focus RS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In sfarsit, noul Ford Focus RS e gata! E pregatit sa ia fiecare curba, sa atace in plin fiecare ac de par si sa arate pe sosea descatusarea pe fiecare linie dreapta.

 
 
Cel mai rapid hatchback de la Ford e gata de lucru! Urmand un debut furtunos la salonul auto al Marii Britanii in aceasta vara, super hatchbackul ce are ca viteza maxima peste 250 km/h a ajuns in forma care va aparea si la reprezentantele Ford spre vanzare. Noul Focus RS are o culoare Performance Blue care aduce nostalgia evocand amintirea modelului 1992 Escort RS Cosworth. Dar noul model duce performanta modelelor hatchback sport la un alt nivel, avand un diferential modificat sport, suspensii unice si un motor potent cu 5 cilindri supraalimentat de 2.5 litri care ii asigura o acceleratie de la 0 la 100 km/h in putin sub 6 secunde. Desi inca nu a fost confirmat oficial, pretul va fi sub 30.000 euro. Peste 1500 de comenzi au fost plasate deja pentru noua versiune Focus RS si vor fi foarte incantati sa vada ca designul agresiv din concept a fost pastrat si la versiunea finala. Foarte multe elemente vizuale si tehnice au fost preluate de la versiunea de Focus folosita de Ford in WRC, campionatul mondial de raliuri. Sub capota avem un motor de 5 cilindri ce dezvolta 296 CP, demarajul 0-100 km/h se realizeaza in 5.9 secunde si se pare ca desi e suficent de puternica sa depaseasca viteze de 260 km/h, Focus RS va fi limitat electronic la 250 km/h. Responsabil de transmiterea puterii pe sosea va fi un diferential Automatic Torque Biasing de echipa de specialisti britanici de la Quaife. Diferentialul va functia in conjunctie cu noua suspensie Ford RevoKnuckle, o suspensie special modificata cu elemente unice de geometrie pentru a maximiza tractiunea. Livrarile pentru modelul Ford Focus RS vor incepe din luna Martie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5168 :: 17.87MB