No SSO cookie

Descatusat in sfarsit - Noul Focus RS

voteaza
(0/ 0)
Descatusat in sfarsit - Noul Focus RS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In sfarsit, noul Ford Focus RS e gata! E pregatit sa ia fiecare curba, sa atace in plin fiecare ac de par si sa arate pe sosea descatusarea pe fiecare linie dreapta.

 
 
Cel mai rapid hatchback de la Ford e gata de lucru! Urmand un debut furtunos la salonul auto al Marii Britanii in aceasta vara, super hatchbackul ce are ca viteza maxima peste 250 km/h a ajuns in forma care va aparea si la reprezentantele Ford spre vanzare. Noul Focus RS are o culoare Performance Blue care aduce nostalgia evocand amintirea modelului 1992 Escort RS Cosworth. Dar noul model duce performanta modelelor hatchback sport la un alt nivel, avand un diferential modificat sport, suspensii unice si un motor potent cu 5 cilindri supraalimentat de 2.5 litri care ii asigura o acceleratie de la 0 la 100 km/h in putin sub 6 secunde. Desi inca nu a fost confirmat oficial, pretul va fi sub 30.000 euro. Peste 1500 de comenzi au fost plasate deja pentru noua versiune Focus RS si vor fi foarte incantati sa vada ca designul agresiv din concept a fost pastrat si la versiunea finala. Foarte multe elemente vizuale si tehnice au fost preluate de la versiunea de Focus folosita de Ford in WRC, campionatul mondial de raliuri. Sub capota avem un motor de 5 cilindri ce dezvolta 296 CP, demarajul 0-100 km/h se realizeaza in 5.9 secunde si se pare ca desi e suficent de puternica sa depaseasca viteze de 260 km/h, Focus RS va fi limitat electronic la 250 km/h. Responsabil de transmiterea puterii pe sosea va fi un diferential Automatic Torque Biasing de echipa de specialisti britanici de la Quaife. Diferentialul va functia in conjunctie cu noua suspensie Ford RevoKnuckle, o suspensie special modificata cu elemente unice de geometrie pentru a maximiza tractiunea. Livrarile pentru modelul Ford Focus RS vor incepe din luna Martie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2466 :: 13.35MB