No SSO cookie

Debut pentru noul Kia Cadenza

voteaza
(0/ 0)
Debut pentru noul Kia Cadenza
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sedanul de lux este "Marele pas in viitor" pentru Kia.

 
 
 Noul sedan sportiv de lux Kia Cadenza, prezentat astazi in Coreea (sub numele Kia K7), va fi "un mare pas in viitor" pentru Kia, atunci cand va incepe comercializarea sa, la inceputul anului viitor. Noul Cadenza va avea premiera mondiala luna viitoare, in cadrul salonului auto de la Riad (Arabia Saudita), pe 12 decembrie, aparitie urmata de aceea de la salonul auto din Dubai, pe 15 decembrie.

Numele Cadenza deriva dintr-un termen muzical italian, folosit pentru a descrie un pasaj ornamental pentru un concert sau o arie. Acesta simbolizeaza perfect filosofia designului remarcabil al acestui sedan dinamic. Cu o lungime de 4965 mm, Cadenza va prelua rolul de sedan de lux al marcii Kia de la modelul Opirus (Amanti in anumite piete) si va creste preformantele marcii in vanzarile segmentului D superior.

"Odata cu aparitia Cadenza am creat un nou sedan mare care va revitaliza sansele Kia datorita infatisarii interesante, performantelor puternice si luxoasei cabine care va genera mult mai mult interes din partea publicului si va atrage mii de noi clienti catre brandul nostru", a declarat Hyoung-Keun Lee, presedinte al Kia Motors Corporation.

Un "mare pas in viitor" pentru designul Kia

Echipa de design a tintit un look aparte, modern, care incorporeaza ADN-ul Kia, pentru a furniza noului sedan o prezenta care sa  surclaseze potentialii rivali. Anul trecut in aprilie, in cadrul salonului auto de la Seul, conceptul KND-5 anunta cat de revolutionar va fi acest nou sedan.

"Noul nostru sedan arata masculin si luxos," a declarat Peter Schreyer.  "Astazi, oamenii recunosc o Kia de la prima vedere. Botul tip "nas de tigru" cu grila personalizata si farurile sunt semne ale increderii Kia in sine. Kia Cadenza este un mare pas in viitor - un alt salt important pe care il facem", a concluzionat Schreyer.

Traditionala forma in trei volume a sedanului a fost pastrata, dar transformata printr-un design fluid care a condus la obtinerea unui coeficient aerodinamic de doar 0.29.  Folosirea inovativa a luminilor este o tema constanta a designului. In fata, pozitiile realizate cu LED-uri de a doua generatie sunt folosite pentru a defini latimea masinii si forma farurilor. In spate combinatia lampilor include de asemenea pozitii LED care sporesc look-ul sportiv al Kia Cadenza. Ca si optiune, va fi disponibil un plafon panoramic de sticla.

Look actual, calitate premium si ambianta unica

La interior, noul Cadenza este la fel de stilat si sofisticat pe cat promite exteriorul. Interiorul este dominat de panoul "plutitor" al comenzilor care subliniaza designul inovativ al Kia. Sistemul "Welcome" porneste farurile si luminile de interior in timp de banda de lumina de stare care strabate si bordul, si portierele creeaza o atmosfera calda in masina. Aceasta e completata de o lampa de stare care coboara din centrul plafonului cabinei.

Climatizarea automata dual-zona este standard iar alte dispozitive high-tech printre care sistemul de acces fara cheie, butonul de "start", camera pentru mersul cu spatele cu display pe oglinda interioara completeaza dotarile moderne ale acestui sedan.

Desi noul Cadenza este mai scurt decat Opirus, ampatamentul marit (45 mm in plus, cu lungimea de 2845 mm), latimea mai mare si suspensia spate mai compacta asigura ocupantilor mai mult spatiu decat vechiul model.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3600 :: 17.87MB