No SSO cookie

Dan Gârtofan s-a impus în prima etapa a Campionatului National de raliuri - Raliul Brasovului

voteaza
(0/ 0)
Dan Gârtofan s-a impus în prima etapa a Campionatului National de raliuri - Raliul Brasovului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Prima etapă a Campionatului National de Raliuri, Raliul Braşovului, s-a incheiat cu victoria cuplului Dan Gârtofan / Dorin Pulpea. Cei doi au dominat raliul pe întreaga durată, câştigând 9 probe speciale din totalul de 10. Ca şi în prima zi, Giri a rulat exact, fără să-şi asume riscuri inutile, şi a reuşit să repete victoria de anul trecut de pe teren propriu.

 
 
[poza1s]"Suntem foarte bucuroşi pentru rezultat. Am avut o cursa bună şi am reuşit să spargem gheaţa, pentru ca prima etapă la Braşov a fost întotdeauna dificilă pentru mine. Am început cu bine campionatul şi sper să reuşim să continuăm în acest mod", a declarat Giri. Clasat pe locul second, Bogdan Marişca a reuşit şi el o performanţă personală, având în vedere ca nu a mai terminat la Braşov din 2001. Dupa emoţiile dinainte de start, când a trebuit să schimbe diferenţialul spate şi nu ar fi putut face acest lucru fără ajutorul lui Alex Piţigoi şi Sorin Badea, Bogdan a pierdut contactul cu liderul în urma unei opţiuni greşite în alegerea pneurilor. "Din acel moment era clar că nu mai putem să-l ajungem pe Gârtofan. [poza2s]Aşa ca am preferat să ne consolidăm locul second şi cred că am început cu dreptul actuala ediţie a campionatului", spune el. Sosit la Braşov direct din Cehia, în ziua startului, fără recunoaşteri efectuate şi cu notiţe copiate de la Sebastian Itu, echipajul Titi Aur / Adrian Berghea a trebuit să se multumeasca cu locul 3. Supărarea lui Titi o reprezintă alegerea pneurilor greşite în prima etapa, când a pierdut multe secunde. "Acest mic incident m-a enervat puţin, dar având în vedere contextul în care am luat startul cred că este un rezultat logic. Avem acum un interval de timp suficient să pregătim cursa următoare, cu atât mai mult cu cât Skoda Octavia [poza3s]m-a încântat", a spus Aur. În ciuda problemelor din prima zi când a lovit maşina şi a avariat diferenţialul central, Manuel Mihalache a reusit să câştige grupa N, constituind revelaţia acestei etape. "A fost un raliu frumos. Cu toate problemele avute ne-am menţinut pe locul 4 în general şi mă bucur foarte mult că am obţinut victoria la N. Vom încerca că şi în etapele următoare să facem la fel, obiectivul nostru final fiind un loc pe podium la această categorie". După ce la capătul primei etape Daniel Ungur a terminat pe locul 5, în ultimele 3 speciale [poza4s]derulate duminica el a căzut pe 7, fiind devansat de Emanuel Ilina şi Mihai Leu. Ilina a reuşit să-şi amelioreze performanţele şi s-a aratat bucuros de acest lucru: "Mă bucur că am reuşit să revenim spre final. Pentru etapa următoare sper să fim mai competitivi şi cred că am scăpat acum definitiv de momentul Cluj 2003". Atunci, în ultima etapă din 2003, pilotul OMV a ratat titlul naţional ca urmare a ieşirii de pe traseu. La rândul său, Mihai Leu s-a arătat mulţumit de performanţele obtinute. "Locul 6 e bun pentru noi, cu atât mai mult cu cât am câştigat categoria F2. Desigur, cu actuala maşină nu ne putem bate pentru titlul naţional sau cu [poza5s]automobilele 4x4", a încheiat el. Marele perdant al ultimei zile a fost fără îndoială Daniel Ungur, care a pierdut 2 locuri. "Alegerea pneurilor a jucat un rol hotărâtor. Suntem mulţumiţi pentru că am rulat fără greşeală şi fără probleme tehnice", a conchis acesta. Ultimul punct pus în joc a fost obţinut de George Morar. Vicecampionul naţional a avut o cursa plină de evenimente. După probleme electrice, amortizorul spart în prima proba şi micul accident de sâmbătă, George a declarat: "A fost o cursă proastă, dar până la urma e bine că am ajuns la final. Aşa cum m-am aşteptat concurenţa este mai mare în 2004 şi va fi un an interesant". [poza6s]Prima etapa din campionat a adus şi primele descalificări. La startul etapei secunde nu au fost admisi Romulus Preda, Robert Maior şi Cătălin Berari, pentru că ecartamentul roţilor spate depăşea limita admisă de faimoasa anexă J. Acest lucru denotă decizia FRAK de a aplica mai serios ca niciodată regulamentele în vigoare, ceea ce nu poate decît să ne bucure. În concluzie, prima etapă a fost una de succes. Numarul relativ mic de abandonuri dovedeşte o bună pregătire a automobilelor şi să speram că numărul participanţilor se va menţine la aceiaşi cotă şi pe viitor. Următoarea etapă are loc la 24 - 25 aprilie la Hunedoara.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2078 :: 22.16MB