No SSO cookie

DaimlerChrysler AG pune bazele unui joint venture care va gestiona activitatile de import, marketing si vanzari in Romania

voteaza
(0/ 0)
DaimlerChrysler AG pune bazele unui joint venture care va gestiona activitatile de import, marketing si vanzari in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

DaimlerChrysler Automotive Romania SRL va prelua incepand cu 1 ianuarie 2007 activitatea de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso.

 
 
DaimlerChrysler AG si organizatia Ion Tiriac au semnat un acord de constituire a unui joint venture care se va ocupa de vanzarile si marketing-ul marcilor Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso.

DaimlerChrysler va detine o majoritate de 51 de procente in compania nou formata, DaimlerChrysler Automotive Romania SRL, care isi va incepe activitatea operationala la 1 ianuarie 2007.

Grupul Tiriac Auto, care a functionat cu succes ca distribuitor general Daimler Chrysler in Romania inca din 1991 prin intermediul companiei Auto Rom, este garantia dezvoltarii puternice, pe termen lung, a organizatiei la nivel de importator, precum si a continuitatii la nivelul retelei de distributie. Actualii angajati ai companiei Auto Rom, in numar de aproximativ 130, vor primi oferte de preluare din partea DaimlerChrysler Automotive Romania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2771 :: 22.17MB