No SSO cookie

DaimlerChrysler AG pune bazele unui joint venture care va gestiona activitatile de import, marketing si vanzari in Romania

voteaza
(0/ 0)
DaimlerChrysler AG pune bazele unui joint venture care va gestiona activitatile de import, marketing si vanzari in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

DaimlerChrysler Automotive Romania SRL va prelua incepand cu 1 ianuarie 2007 activitatea de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso.

 
 
DaimlerChrysler AG si organizatia Ion Tiriac au semnat un acord de constituire a unui joint venture care se va ocupa de vanzarile si marketing-ul marcilor Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso.

DaimlerChrysler va detine o majoritate de 51 de procente in compania nou formata, DaimlerChrysler Automotive Romania SRL, care isi va incepe activitatea operationala la 1 ianuarie 2007.

Grupul Tiriac Auto, care a functionat cu succes ca distribuitor general Daimler Chrysler in Romania inca din 1991 prin intermediul companiei Auto Rom, este garantia dezvoltarii puternice, pe termen lung, a organizatiei la nivel de importator, precum si a continuitatii la nivelul retelei de distributie. Actualii angajati ai companiei Auto Rom, in numar de aproximativ 130, vor primi oferte de preluare din partea DaimlerChrysler Automotive Romania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1984 :: 22.18MB