No SSO cookie

Daewoo Automobile Romania si-a dublat vinzarile in 2002

voteaza
(0/ 0)
Daewoo Automobile Romania si-a dublat vinzarile in 2002
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vinzarile Daewoo Automobile Romania au fost anul trecut aproape duble, comparativ cu anul 2001, gratie unei popularitati crescute a modelului Matiz, se arata intr-un comunicat al companiei, remis marti, site-ului www.masini.ro. Potrivit oficialilor companiei, obiectivul vinzarilor in 2002 a fost atins.

 
 
[poza1s]Bilantul pozitiv al vinzarilor Daewoo cumuleaza 20.026 automobile, 25.000 motoare si 26.000 cutii de viteze, consemnindu-se o depasire cu 96% a rezultatelor obtinute in 2001.
Compania a livrat un volum de 13.095 de automobile pe piata interna, din care modelul Matiz a atras 8.294 de cumparatori.
Cielo s-a vindut in 3.139 exemplare, astfel ca, in total, gama Daewoo a atins o cota de circa 15% din piata interna de autoturisme.
[poza2d]Pe modele, s-a realizat o crestere a vinzarilor de peste 6 ori la Matiz si de peste 2,5 ori la Cielo, comparativ cu anul 2001. Modelul Matiz continua sa fie lider, in segmentul Mini, cu peste 90% din totalul vinzarilor de autoturisme, de productie interna sau de import, pe acest segment.
Pe piata externa, Daewoo Automobile Romania a continuat sa fie lider cu o pondere de circa 60% din volumul de autovehicule exportate de Romania, adica aproape 7.000 de unitati.
[poza3s]"Rezultatele anului 2002 au dovedit viabilitatea politicii companiei de adaptare a ofertei de modele si de preturi la cerintele pietei.
Succesulmodelului Matiz, dincolo de fiabilitate, consumul redus si preturile accesibile, se poate explica si prin posibilitatea oferita clientilor de a alege una din cele 9 variante ale modelului, in functie de preferinte si posibilitatile financiare", se arata in comunicatul oficial al Daewoo.
[poza4d]Punerea in practica a noii strategii de piata a companiei Daewoo Automobile Romania, pentru 2002, a avut la baza analiza competitiei pe piata, pentru segmentele in care se incadreaza modelele Daewoo, a posibilitatii de diversificare a mijloacelor de promovare, precum si capacitatea de adaptare a productiei la solicitarile departamentelor de marketing si de vinzari. Rezultatele obtinute au confirmat asteptarile conducerii companiei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2217 :: 22.09MB