No SSO cookie

Daewoo Automobile Romania si-a dublat vinzarile in 2002

voteaza
(0/ 0)
Daewoo Automobile Romania si-a dublat vinzarile in 2002
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vinzarile Daewoo Automobile Romania au fost anul trecut aproape duble, comparativ cu anul 2001, gratie unei popularitati crescute a modelului Matiz, se arata intr-un comunicat al companiei, remis marti, site-ului www.masini.ro. Potrivit oficialilor companiei, obiectivul vinzarilor in 2002 a fost atins.

 
 
[poza1s]Bilantul pozitiv al vinzarilor Daewoo cumuleaza 20.026 automobile, 25.000 motoare si 26.000 cutii de viteze, consemnindu-se o depasire cu 96% a rezultatelor obtinute in 2001.
Compania a livrat un volum de 13.095 de automobile pe piata interna, din care modelul Matiz a atras 8.294 de cumparatori.
Cielo s-a vindut in 3.139 exemplare, astfel ca, in total, gama Daewoo a atins o cota de circa 15% din piata interna de autoturisme.
[poza2d]Pe modele, s-a realizat o crestere a vinzarilor de peste 6 ori la Matiz si de peste 2,5 ori la Cielo, comparativ cu anul 2001. Modelul Matiz continua sa fie lider, in segmentul Mini, cu peste 90% din totalul vinzarilor de autoturisme, de productie interna sau de import, pe acest segment.
Pe piata externa, Daewoo Automobile Romania a continuat sa fie lider cu o pondere de circa 60% din volumul de autovehicule exportate de Romania, adica aproape 7.000 de unitati.
[poza3s]"Rezultatele anului 2002 au dovedit viabilitatea politicii companiei de adaptare a ofertei de modele si de preturi la cerintele pietei.
Succesulmodelului Matiz, dincolo de fiabilitate, consumul redus si preturile accesibile, se poate explica si prin posibilitatea oferita clientilor de a alege una din cele 9 variante ale modelului, in functie de preferinte si posibilitatile financiare", se arata in comunicatul oficial al Daewoo.
[poza4d]Punerea in practica a noii strategii de piata a companiei Daewoo Automobile Romania, pentru 2002, a avut la baza analiza competitiei pe piata, pentru segmentele in care se incadreaza modelele Daewoo, a posibilitatii de diversificare a mijloacelor de promovare, precum si capacitatea de adaptare a productiei la solicitarile departamentelor de marketing si de vinzari. Rezultatele obtinute au confirmat asteptarile conducerii companiei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3540 :: 22.18MB