No SSO cookie

Daewoo Automobile România a avut rezultate cu circa 45% mai bune în primul semestru

voteaza
(0/ 0)
Daewoo Automobile România a avut rezultate cu circa 45% mai bune în primul semestru
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daewoo Automobile România a încheiat prima jumătatea a anului cu un rezultat pozitiv, concretizat prin creşterea cu circa 45% a vânzărilor de autoturisme, creşterea cu circa 50% a exportului de motoare şi cutii de viteze, reluarea exportului modelului Daewoo Matiz, reconfirmarea certificatului de calitate TUV CERT ISO 9001: 2000 şi armonizarea relaţiilor patronat-sindicate, informează un comunicat al companiei.

 
 
[poza1s]În primul semestru al anului 2004, în al 10-lea an de activitate, compania Daewoo Automobile România şi-a consolidat cota de piaţă şi statutul de producător român de automobile la standarde internaţionale de calitate şi fiabilitate. S-a obţinut o armonizare a relaţiei patronat – sindicate, cu efecte directe asupra asupra stabilităţii şi eficienţei activităţii companiei. Flexibilitatea şi hotărârea ambelor părţi de a găsi soluţii viabile, pe termen lung, pentru orice problemă, în beneficiul companiei şi al personalului ei, au făcut ca negocierile privind Contractul Colectiv de Muncă [poza2s]pentru perioada iunie 2004 – iunie 2005 să fie finalizat într-un timp foarte scurt, de circa o lună şi jumătate. În primul semestru al acestui an, volumul vânzărilor de automobile a depăşit 14. 400 unităţi, în creştere cu circa 45% faţă de semestrul I al anului 2003. Cu peste 10. 600 unităţi vândute, în creştere cu circa 47% faţă de anul trecut, Matiz continuă să se situeze în topul preferinţelor clienţilor în ceea ce priveşte calitatea, fiabilitatea, consumul, manevrabilitatea şi preţul fără concurenţă. [poza3s]La Cielo s-a înregistrat o creştere cu circa 28% a vânzărilor, comparativ cu anul 2003, în special datorită motorizării Euro III şi variantelor de alimentare duală benzină-GPL (Gaz Petrolier Lichefiat). La export au fost vândute peste 19.600 motoare şi 18.600 cutii de viteze, cu circa 50% mai mult faţă de semestrul I 2003. De asemenea, s-a reluat exportul modelului Daewoo Matiz în Macedonia, Bulgaria şi Serbia. În perioada următoare, Compania Daewoo Automobile România va urmări extinderea numărului de zone şi a volumului vânzărilor la export. Automobilele Daewoo s-au impus prin fiabilitatea demonstrată în exploatare, prin costuri reduse de întreţinere şi reparaţii şi printr-un raport calitate-preţ accesibil clientului. Aceste caracteristici au o influenţă directă asupra volumului vanzărilor şi a cotei de piaţă. Se adaugă la acestea, un sistem naţional de centre de vânzări şi service prin care se asigură: livrarea rapidă a automobilelor si a pieselor de schimb, service operativ în garanţie şi post-garanţie, asistenţă tehnică rutieră 24 de ore şi cea mai bună garanţie oferită de un producător român de automobile. Toate aceste elemente au fost luate în considerare la reconfirmarea, în acest an, a certificatului TUV Cert ISO 9001:2000 acordat companiei Daewoo Automobile România pentru sistemul calităţii în domeniile fabricaţie şi service după vânzare pentru autoturisme şi componente ale acestora. Pentru a veni în sprijinul posesorilor de autoturisme Daewoo care îşi petrec vacanţa în staţiunile de pe litoral, compania Daewoo Automobile Romania organizează “Campania Service de vară”. Aceasta se va desfăşura în perioada 20 Iulie – 6 August 2004, la sediul S.C. AUTOKLASS SERVICE S.A. situat în Constanţa, B-dul Aurel Vlaicu nr. 149 (la intrarea în Constanţa dinspre Hârşova), tel/fax: 0241.514.411. Pe timpul campaniei, specialiştii de la Daewoo Automobile Romania oferă informaţii tehnice şi efectuează, gratuit, verificarea şi diagnosticarea oricărui tip de automobil Daewoo, la cererea clienţilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2101 :: 22.15MB