Dacia a organizat un eveniment de lansare a cartii 'Renault si Dacia de 10 ani impreuna', o lucrare semnata de jurnalistul Dan Vardie. La eveniment au luat parte Francois Fourmont, director Grup Renault Romania, Constantin Stroe, vicepresedinte Dacia, Patrick Le Quement, vicepresedintele Grupului Renault si Calin Popescu-Tariceanu, fost prim-ministru.
Cu acesta ocazie, Constantin Stroe a dezvaluit ca momentul privatizarii Dacia a surprins brandul roman in negocieri cu 8 producatori auto din intreaga lume. Se stie ca Renault a fost grupul care a preluat Dacia, dar nu s-a cunoscut pana in prezent ca romanii s-au aflat in negocieri si cu Peugeot, Fiat, Chrysler, Hyundai, Daewoo, GM si chiar Audi.
Mai mult, vicepresedintele Consiliului de Admiistratie Dacia a precizat ca desi Logan este o poveste de succes la nivel international, viata acestei game nu va fi foarte indelungata. Stroe a lasat sa se inteleaga ca gama Logan va fi inlocuita in cativa ani de o alta gama. Oficialul roman de la Dacia a mai spus presei ca inlocuitorul lui Logan va fi tot o gama de modele low-cost care se vor remarca printr-o calitate si performante superioare.
'Logan ramane cativa ani si va fi inlocuit cu o alta gama, care va avea o alta denumire. Nu va fi doar un pas calitativ, dar si ca performante', a declarat Constantin Stroe. Dacia a implinit astazi 10 ani de la preluarea efectiva de catre Renault.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 5 October 2009 12:55
Indiferent cat de pornit contra loganului ai fi, nu poti contesta succesul pe care l-a avut. A fost o masina f. competitiva si.... inca mai este. Raportata la ceea ce i-ti ofera, pretul este ok. Masina este buna, dar se putea si mai bine. Este timpul sa schimbe gama totusi. Alta caroserie si alte motorizari eventual.
scris de Anonim 30 September 2009 15:01
era si timpul sau vreti sa o tineti 20 de ani ca berlina , defapt e depasita inca din proiectare !!!! :lol:
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!