Patrick Pelata, directorul operational Renault, a declarat in cadrul unei conferinte de prese organziate in Romania ca noul SUV Dacia va fi construit pe platforma lui Logan si nu pe cea a modelului Nissan Qashqai, asa cum se zvonea pana acum.
Mai mult, oficialul francez a declarat ca sistemul de tractiune integrala destinat SUV-ului romanesc va fi conceput din componente produse la Pitesti. Gama Dacia va fi extinsa cu cel putin doua noi modele, mai mari, iar la Pitesti vor fi produse componente pentru sistemul de tractiune integrala (4x4), destinate utilizarii la automobilul de tip SUV pe care Dacia il va lansa, a declarat directorul operational al Renault, Patrick Pelata.
'Am spus intotdeauna ca vor fi opt sau noua masini pe platforma Logan, denumita platforma B0. in prezent avem sase deci cu siguranta vom avea cel putin inca doua de lansat', a spus Pelata.
'Vrem sa facem masini mai mari, pentru a oferi si mai mult spatiu interior. Platforma Logan suporta motoare mai mari, insa noi credem ca motorizarile actuale sunt potrivite. Intregul model de business din Romania este de succes. Atata timp cat uzina va ramane competitiva in fata uzinelor din India, China sau altele din Europa, vom continua sa investim. Nu vom investi la nesfarsit. in lumea moderna, cand lucrurile nu mai merg, te relochezi, dar deocadata semnalele de aici sunt pozitive, a adaugat Pelata, consemneaza Mediafax.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 15 October 2009 11:20
stiti ce?luati-va fiecare ce vretzi,da nu mai miraitzi de logan aiurea.stiu cel putin 20 de oameni care au logan si sunt multumitzi de masina.si mai stiu ca,o parte din ei aveau inainte masini second si dupa ce-au scapat de ele si-au luat logan.si o alta parte urau loganul---desi n-au mers in viatza lor cu el totusi si-au cumparat logan si sunt multzumitzi de el.si mai e o treaba:vulpea cand nu ajunge la struguri,zice ca-s acri.hai pa
scris de Anonim 27 September 2009 20:25
mari dobitoci mai sunt in ROMANIA.Daca nemtii au cumparat cateva sute de mii de masini de la DACIA inseamna ca se comporta bine.Daca nu mai contribuiau angajatii dacia la stat erau si mai multi someri bugetari in ROMANIA,figurantilor...
scris de Anonim 16 September 2009 05:58
bine ai zis d-le ANONIM 280 000 metri
scris de Anonim 15 September 2009 18:50
LogaN ,cand te i-a dracu te i-a si din fata bisericii,asa ca treaba logan=moarte este pura fabulatie.prostia fara margini este in capul tau daca tu crezi ca o sa scapi cu viata dintr-un accident daca vei conduce nu stiu ce masina nemteasca chipurile mai buna.eu zic sa lasam aerele de vedeta cu masina scumpa si sa recunoastem ca loganul este o masina decenta cu un pret decent care face toti banii si rezista la drumurile infecte din romania. PS.eu am un logan din 2007 am 80000 km fara probleme :zip:
scris de Anonim 14 September 2009 10:46
mai bine laso balta , daca nu ai un ban sa iti iei una mai buna mai bine nu iti mai iei , cei 2000-3000 euro (poate chiar mai putin) fac diferenta dintre a scapa cu viata dintr-un accident sau nu , pt mine : logan=moarte sigura+prostie fara margini, sunt masini din 90 toamna mai bune decat loganul , sigura masina buna produsa de dacia (dupa regimul ceausescu ) a fost solenza si va ramane mult si bine solenza
scris de Anonim 12 September 2009 11:47
bai baieti care scrieti aici?voi aveti logan,sau ati avut vreodata?eu sunt foarte multumit de logan,am 280000 de m cu el
scris de Anonim 12 September 2009 00:05
Cati manelari isi dau cu parerea aici... Nu va este rusine sa scrieti? Adica sunteti genul, cred, care stau la bloc si viseaza la Audi A6 din 2002, cu 250k de km la bord, luat cu 7000 de euro de la vreun "pnesionar" neamt sau austriac care "il folosea doar in weekend". Nu, nu am Logan, nici Sandero, insa... nu are legatura ce scrie in articol cu ceea ce credeti voi ca ati "comentat" :-)
scris de Anonim 11 September 2009 20:55
Sa va stea voua in gat Passatele din '98 cu numar de Italia! Daca nu va place Loganul, nu cumparati! Eu am un Megane 2 1.6 si vreau sa zic ca Loganul cu acelasi motor trage mult mai bine!
scris de Anonim 11 September 2009 18:11
:)) evoluati mai intai de la trotineta inainte sa postati comentarii :))...cica mai pui 2-3 mii de euro si iti iei ceva mai bun...si daca nai banii astia?? si ce masina de cocos, e cea mai buna calitate pret....ar trebui sa se interzica postarea comentariilor unor putzoi de 15 ani care vor masini ca in nfs
scris de Anonim 11 September 2009 16:55
calitatea materialelor folosite este groaznica mai bine mai pui 2-3 mii euro si iti iei ceva mai dotat
scris de Anonim 11 September 2009 16:29
Este foarte adevarat ce spui, Loganul este o masina de cocos la un pret fabulos dar se pare ca prostia romaneasca este nemarginita. N-aveti decat sa le cumparati sa va spalati cu ele pe cap cand o sa constatati pe ce cocos ati dat banii, sa nu mai vb de toti ***** care le conduc si isi pun ei guri de esapament, geamuri fumurii, eleroane si alte accesorii le mai urla si cate un tigan in boxe la maxim "ca de,cine mai are logan ca al lui" pentru toti LOGANARII astia va doresc sa crapati in ele
scris de Anonim 11 September 2009 13:49
atata timp cat o sa tot faca diverse variante de logan, botezate in fel si chip,dar cu preturi foarte mari fata de ce ofera,cei de la pitesti se vor fasii incet dar sigur! acest logan este un foarte mare rahat,ambalat ceva mai frumos ca vechea dacie!
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!