No SSO cookie

Dacia Solenza s-a lansat oficial pe piata româneasca

voteaza
(0/ 0)
Dacia Solenza s-a lansat oficial pe piata româneasca
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia Solenza, ultimul model produs de uzinele de la Piteşti şi lansată oficial joi, 13 martie, vizează încă din primul an de comercializare peste 50% din totalul livrărilor mărcii, a declarat în conferinţa de presă, organizată cu ocazia lansării, Christian Esteve, directorul general al companiei.

 
 
[poza1s]Solenza va intra în vânzare la jumătatea lunii aprilie, obiectivul comercial pentru acest an fiind de 35.000 de unităţi. În perspectivă, Dacia intenţionează să atingă vânzări de 200.000 de unităţi, din care 50.000 de maşini vor fi exportate.
O parte din exporturile prevăzute pentru acest an se vor desfăşura sub formă de colecţii SKD, care vor fi expediate în Ucraina, unde se vor asambla peste 3.000 de automobile din gama Solenza.
[poza2d]Programul Solenza a fost dezvoltat într-o perioadă de 28 de luni, valoarea totală a investiţiilor afectate fiind de 40 de milioane de euro. O treime din această sumă a fost utilizată pentru studiile necesare proiectului, restul constând în modernizarea liniilor de producţie din uzina Dacia.
Principalul obiectiv al programului Solenza este reînnoirea ofertei Dacia, în acelaşi timp cu inaugurarea unei noi identităţi vizuale a mărcii Dacia, prin afişarea unui nou design exterior şi interior.
[poza3s]Solenza cuprinde patru versiuni de echipare, Confort, Rapsodie, Clima şi Scala. Preţul de bază al maşinii începe de la 5.100 de euro, şi creşte în funcţie de dotare, ajungând până la 6.350 de euro pentru versiunea Scala.
Cu toate că Solenza nu este un model nou, ea fiind în sine o variantă restilizată şi modernizată a modelului SupeRNova, totuşi acest model aduce o serie de îmbunătăţiri şi noutăţi.
[poza4d]Printre altele, versiunea Scala oferă în dotare de serie, direcţie asistată, jante din aliaj uşor, de 14 ţoli, închidere centralizată, sistem de antidemaraj electronic, proiectoare de ceaţă, eleron în culoarea caroseriei, sistem de aer condiţionat, tetiere faţă şi spate reglabile pe înălţime, geamuri laterale cu acţionare electrică pentru portierele din faţă şi radio CD cu sistem de patru boxe.
Cu o lungime de 4,08 metri şi având un ampatament de 2,48 metri, Dacia Solenza se numără printre cele mai încăpătoare berline tricorp compacte disponibile pe piaţă.
[poza5s]Dimensiunile generoase ale interiorului sunt completate de volumul încăpător al spaţiului pentru bagaje, care măsoară 370 de litri.
Dacia Solenza dispune de o bază rulantă sigură, la standarde europene, cu suspensii pseudo Mac Pherson pe roţile din faţă şi o punte spate de tip “H”, special pusă la punct pentru o utilizare pe toate tipurile de şosele.
Grupul motopropulsor este Renault, cu injecţie multipunct, care are o cilindree de 1.390 cmc. şi dezvoltă o putere de 75 CP.
[poza6d]Motorul afişează un cuplu maxim de 114 Nm la 2.800 rot/min. şi este cuplat cu o cutie de viteze JH3, suplă şi performantă, disponibilă, de asemenea şi pe noile modele Renault Laguna II şi Megane II.
Nu în ultimul rând, Solenza dispune şi de o nouă paletă de culori, alcătuită din 10 nuanţe, nu mai puţin de şase dintre acestea fiind în premieră pentru familia de modele Dacia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2678 :: 22.15MB