No SSO cookie

Dacia Solenza este prima masina româneasca echipata cu airbag

voteaza
(0/ 0)
Dacia Solenza este prima masina româneasca echipata cu airbag
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Începând din această lună, modelele Dacia Solenza vor avea în echiparea standard, airbag pentru şofer, a cărui valoare va ridica cu 170 de euro preţul vehiculului, a declarat site-ului www.masini.ro, Constantin Stroe, director adjunct al Automobile Dacia.

 
 
[poza1s]„Este o mare realizare pentru uzinele Dacia, însă această schimbare nu va veni singură. Pentru luna septembrie, este singura modificare adusă modelului Solenza, însă până la sfârşitul anului vor mai apărea şi alte schimbări”, a spus Stroe. Volumul airbag-ului este de 63 de litri, declanşarea lui fiind controlată de un computer de bord montat la nivelul tunelului central, în faţa cutiei de viteze, la detectarea şocului produs de un eventual incident rutier. [poza2s]În acelaşi timp, vânzările Solenza se află în grafic, de la lansarea sa producătorul român comercializând peste 16.000 de unităţi. Până la sfâşitul anului, potrivit oficialului citat, se aşteaptă ca Solenza să atragă peste 28.000 de cumpărători. Pentru întreaga gamă de produse Dacia, vânzările din acest an vor avea o curbă pozitivă, estimându-se o creştere în grafic cu circa 3.000 de unităţi, faţă de cele 67.000 de maşini prevăzute pentru acest an.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1868 :: 17.82MB