No SSO cookie

Dacia Sandero este Masina Anului 2009 in Romania!

voteaza
(0/ 0)
Dacia Sandero este Masina Anului 2009 in Romania!
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Titlul Masina Anului 2009 in Romania a fost obtinut de Dacia Sandero. Pe langa aceasta distinctie in acest an au mai fost acordate si titlurile SUV-ul Anului 2009 si Design-ul Anului 2009 castigate de Volkswagen Tiguan si Jaguar XF.

 
 

Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania a desemnat castigatorul titlului Masina Anului 2009 in Romania. Concursul s-a desfasurat in 2 etape, in competitie fiind inscrise 28 de masini eligibile. Masinile ce au fost inscrise in concurs sunt modele noi si sunt sau vor fi in curand disponibile pe piata din Romania. Premiul final va fi acordat modelului ce in viziunea juriului se va dovedi a fi cel mai potrivit pentru piata auto din Romania.

Dupa prima etapa a concursului juriul UZEAR a ales 10 finaliste ce au mers mai departe pentru a concura in finala la titlul de Masina Anului. Dupa o lupta grea cele 10 modele ajunse in finala au fost: Audi A4, Dacia Sandero, Honda Accord, Hyundai i10, Mazda 6, Mitsubishi Lancer, Opel Agila/Suzuki Splash, Renault Symbol, Subaru Forester, VW Tiguan.

In cea de a doua etapa a urmat oferirea titlului de Masina anului de catre juriul UZEAR, format din 36 de jurnalisti de la publicatii cu profil auto, cat si de la cotidianele nationale si regionale din toata tara - 12 din Bucuresti si 22 din provincie.

Fiecare membru al juriului a avut la dispozitie 25 de puncte ce au trebuit impartite intre concurenti, oferind un punctaj la cel putin 5 dintre ele. La sfarsitul celei de a doua etape punctajul maxim a fost obtinut de modelul autohton Dacia Sandero ce a s-a detasat foarte lejer de ceilalti concurenti obtinand 146 de puncte. Locurile doi si trei au fost obtinute de modelele Volkswagen Tiguan si Subaru Forester. Pentru a inlatura orice suspiciune, voturile fiecarui membru din juriu pot fi vazute pe site-ul oficial www.masinaanului.ro.

Cu toate ca ar putea mira prezenta a doua SUV-uri in topul primelor trei clasate, acest fapt se datoreaza adunarii constante de puncte de la majoritatea membrilor juriului si nu datorita obtinerii unor punctaje maxime.

Dacia Sandero este prima masina romaneasca ce a reusit sa obtina acest titlu mult ravnit pe piata auto din tara noastra. La editiile anterioare "Masina Anului in Romania" castigatorii au fost Opel Corsa si Kia Cee'd.

Pe langa titlul Masina Anului 2009 in Romania, Juriul UZEAR a decis ca anul acesta sa mai fie acordate inca doua distinctii, si anume Designul Anului 2009 si SUV-ul Anului 2009. Aceste categorii au fost alese pentru a acorda atentia meritata si modelelor ce vin din segmentul premium, tinand cont de faptul ca aceasta clasa are putine sanse de a obtine titlul de Masina Anului. Mai mult decat atat premiul SUV-ul anului si-a facut necesara aparitia datorita evolutiei foarte puternice a acestui segment pe piata auto din lumea intreaga.

La editia de anul acesta distinctia de Designul Anului a fost primita de modelul Jaguar XF ce, cu 131 de puncte s-a clasat in fata modelelor Volkswagen Scirocco (129 puncte) si Mazda 6 (112 puncte).

De premiul SUV-ul Anului 2009 in Romania se va bucura modelul Volkswagen Tiguan, acesta fiind primul SUV clasat, din topul general Masina Anului, reusind sa acumuleze 101 puncte.

Decernarea trofeelor va avea loc in ziua de luni, 17 noiembrie 2008, la Bucuresti. 


Corvin

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

ce mai prosta masina a tuturor timpurilor este sandero ;-P %-P :smirk: :red:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1787 :: 22.12MB