No SSO cookie

Dacia prezinta Noua Colectie Logan

voteaza
(0/ 0)
Dacia prezinta Noua Colectie Logan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu Noua Colectie Logan, Dacia isi reafirma modernitatea gamei si isi consolideaza oferta.

 
 
2715_1_1.jpg

Printre elementele de noutate prezente pe Noua Colectie Logan se afla atat nuante de vopsea si materiale de interior inedite, cat si detalii de design, cum ar fi capota portbagajului redesenata, care dispune de acum de un buton de deschidere exterioara sau stopurile tip « cristal » integrate in blocurile optice spate. Lansarea Noii Colectii este insotita de introducerea versiunii varf de gama Prestige, cu prezentare exterioara specifica si dotata in exclusivitate cu motorizarea 1.6 16v. Dezvoltand o putere de 105 CP (77 kW) la 5 750 rot/min, acest motor de origine Renault confera Logan performante inedite.




2715_2.jpg
Noua Colectie Logan poate fi inca de acum comandata in reteaua Dacia. Preturile variaza intre 6 400 si 10 000 de euro, confirmand raportul pret/prestatii inegalabil al Logan.

O gama si mai atractiva la interior...

Inca de la lansare, Logan a inregistrat un puternic succes comercial prin faptul ca reprezinta o oferta inedita pe piata auto. Unele evolutii punctuale au acum darul de a face modelul si mai atractiv.
La interior, Noua Colectie Logan beneficiaza de tapiterii noi cu modele originale si cu finisare ingrijita, precum si de noi covorase. Un maner nou, ergonomic, pentru maneta schimbatorului de viteze, prezent de acum pe toate versiunile, aduce o tusa de modernitate suplimentara habitaclului. In materie de echipamente, Noua Colectie Logan primeste in dotare o noua gama de aparate radio Blaupunkt cu fata detasabila si functie RDS, disponibile cu lector de casete, CD sau CD cu MP3. Un nou spatiu de depozitare in partea inferioara a consolei centrale isi face aparitia pe versiunile Lauréate, Lauréate Plus, Ambition si Prestige ca o confirmare a vocatiei practice a modelului Logan.


... dar si la exterior

2715_3.jpg
Noua Colectie Logan primeste cateva retusuri exteriore care vin sa dea o nota mai dinamica designului sau. Astfel, incepand cu versiunea Ambiance, blocurile optice spate integreaza de acum stopuri tip « cristal ». Pe versiunile Lauréate, Lauréate Plus, Ambition si Prestige portbagajul dispune de un eleron incorporat, care confera designului masinii o tusa de dinamism. In plus, ca un detaliu practic deloc de neglijat, accesul la portbagaj este posibil cu ajutorul unui buton, eliminandu-se astfel obligativitatea folosirii cheii. In partea din fata, pentru versiunile mai sus mentionate, grila calandrului este de acum vopsita in intregime in culoarea caroseriei. Aceste evolutii sunt insotite de aparitia unei game noi de jante din aliaj usor, de 15 toli. De asemenea, sunt disponibile patru noi nuante de vopsea metalizata: Albastru Mineral, Gri Platine, Gri Comete si Bej Toundra. In ton cu noile tendinte de pe piata, aceste nuante reafirma modernitatea modelului Logan.


Versiunea Logan Prestige: un plus de rafinament si un nou motor

Versiunea Prestige vine sa completeze varful de gama Logan. Tapiterie « Trial », ornamente specifice pentru pragurile portierelor, manere interioare de deschidere cu aspect « aluminiu satinat», consola centrala si contur al aeratoarelor « tip aluminiu », constituie tot atatea mici detalii rafinate prin care Logan Prestige se demarca de restul versiunilor. Soferul nu este nici el uitat: la dispozitia sa se afla un volan imbracat in piele si un maner al manetei de viteze imbracat de asemenea in piele.

2715_4.jpg
Pe tabloul de bord, fondul cadranelor este argintiu cu zona rosie pentru turometru. Exteriorul versiunii Prestige beneficiaza si el de elemente distinctive. Atat bara de protectie fata cat si cea spate sunt vopsite integral in culoarea caroseriei, la fel ca manerele portierelor si bandourile de protectie laterala. Retrovizoarele exterioare dispun de un design specific si sunt de asemenea vopsite in culoarea caroseriei. In plus, bandoul din partea superioara a calandrului prezinta un motiv ornamental. Totodata, aceasta versiune beneficiaza de jante din aliaj specifice.
Logan Prestige este disponibil numai in culorile metalizate Gri Platine, Gri Comete, Albastru Mineral si Rosu Toreador, precum si in nuanta opaca Bleu Marine.
Ca motorizare, versiunea Prestige beneficiaza, in exclusivitate in gama Logan, de motorul pe benzina 1.6 16v.

1.6 16v: performante inedite in universul preturilor Logan

Provenind din gama de motoare a grupului Renault, propulsorul 1.6 16v confera modelului Logan performante inedite. Motorul dezvolta 105 CP (77 kW) la 5 750 rot/min si un cuplu maxim de 148 Nm la 3 750 rot/min, ceea ce ii permite versiunii Logan Prestige sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 10,2 s si sa atinga o viteza maxima de 183 km/h. Aceste valori plaseaza Logan Prestige 1.6 16v intr-o pozitie fruntasa in materie de performante dinamice printre modelele din gama sa de preturi. Insa principalul motiv pentru care motorul 1.6 16v a fost ales pentru a echipa Logan Prestige il constituie supletea sa si placerea de a conduce pe care o procura.
Cu 90% din cuplul maxim disponibil inca de la 2 000 rot/min, acest propulsor se dovedeste dinamic si agreabil in functionare, oferind un comportament foarte linear, fara caderi de putere la regim jos si mediu. Datorita optimizarii lungimii colectorului de admisie si a alimentarii supapelor printr-o conducta dreapta, disponibilitatea de putere este permanenta si permite in orice moment reprize bune.

2715_5.jpg

Aceste rezultate nu sunt obtinute in detrimentul consumului. Utilizand o distributie prin leviere cu role, aceasta versiune cu 16 supape a motorului 1.6 consuma 7,1 l/100 km in ciclu mixt, adica ceva mai putin decat propulsorul 1.6 MPI. Si emisiile de CO2 sunt usor mai mici, coborand pana la 170 g/km. Utilizarea unor materiale specifice (ex : carter de ulei cu pereti subtiri, arbore cu came tubular) contribuie la reducerea masei si la obtinerea acestor performante. Motorul 1.6 16v este cuplat la o cutie de viteze tip JH cu 5 trepte care dispune de o sincronizare imbunatatita si de o comanda prin cablu. Aceste doua caracteristici permit o reducere a curselor manetei, si o crestere a preciziei selectarii vitezelor care favorizeaza placerea de a conduce. Totodata, legatura motor/cutie a fost redefinita in beneficiul acusticii.





Accesorii

2715_6.jpg

Lansarea noii Colectii Logan 2 este insotita si de evolutia gamei de accesorii. Printre acestea se numara senzorii de parcare, care indica prezenta diferitelor obstacole si distanta pana la cel mai apropiat dintre ele.

In ceea ce priveste accesoriile de interior, sunt de remarcat noile seturi de covorase, prevazute cu un sistem de fixare special, care confera o securitate optima, eliminand orice neplacere legata de accesul la pedale si cotiera, conceputa pentru a oferi un confort total soferului in timpul deplasarilor in oras sau la drum lung. Inscrisa perfect in armonia masinii, cotiera ofera un spatiu suplimentar de depozitare, este rabatabila pe verticala si reglabila pe inaltime.





Saga Logan continua

De la lansarea sa, in septembrie 2004, Logan inregistreaza un succes important pe toate pietele pe care este comercializat. Modelul raspunde nevoilor clientilor din noile piete in crestere dar si a celor din Europa Occidentala, in special a barbatilor din transa de varsta cuprinsa intre 35 si 55 de ani.
Peste 300 000 de Logan au fost vandute intre septembrie 2004 si iulie 2006. Cea mai importanta piata pentru Logan este Romania, unde modelul dispune de o cota de peste 40%. In Maroc, Dacia a devenit din martie 2006 prima marca in termeni de vanzari.
In primul semestru din 2006, repartizarea vanzarilor Logan in lume este urmatoarea: 40% in Europa Orientala (inclusiv Romania), 22% in Europa Centrala si Occidentala (inclusiv Franta, care reprezinta 9% din vanzarile mondiale), 19% in Rusia/CSI, 10% in Maghreb, 3% in Turcia, 6% in restul lumii (America de Sud si Centrala, Asia, Africa).
Produs incepand din 2004 in Romania in uzina de la Pitesti, Logan este fabricat de asemenea in Rusia (din aprilie 2005), in Maroc si in Columbia (din semestrul al doilea 2005). Uzina de la Pitesti produce in prezent 780 Logan pe zi. Pentru a raspunde volumului ridicat al comenzilor, aceasta cadenta va fi majorata treptat pana la 840 unitati pe zi la sfarsitul anului 2006, ceea ce va corespunde unei capacitati totale de productie de 235 000 vehicule pe an. Din ianuarie 2008, capacitatea de productie va trece la 350 000 unitati pe an.
Ca urmare a succesului inregistrat de Logan in Rusia, Renault a luat in iunie 2006 decizia de a spori capacitatile sale de productie din aceasta tara cu 30% pentru a atinge nivelul de 80 000 vehicule anual in 2007. Modelul Logan va fi produs in curand in Iran iar apoi in India si in Brazilia in 2007.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1895 :: 22.11MB