De sase ani, actori, regizori si producatori, personalitati ale cinematografiei romanesti descind pe covorul rosu al Galei din Dacia.
Anul acesta, „am pus la dispozitie organizatorului o flota de opt masini, Logan, Sandero, Sandero Stepway si Duster, care vor duce invitatii, nume sonore ale filmului romanesc, la Gala”, a declarat Anca Oreviceanu, director comunicare Dacia.
Ca in fiecare an, masinile Dacia isi vor face aparitia pe soselele din Bucuresti pentru a conduce invitatii la cea de-a saptea editie a Galei Gopo. Cele opt masini vor imbraca haina festiva, cu identitatea dedicata parteneriatului. „Diseara, in lumina reflectoarelor, ii vom vedea pe invitatii speciali cum coboara din masinile Dacia. Ramaneti conectati la pagina oficiala de facebook Dacia, www.facebook.com/DaciaRomania, pentru a vedea fotografii de la Gala. Premiile Gopo reprezinta parteneriatul a doua industrii cu multe in comun si care merg bine la export. Filmul romanesc este din ce in ce mai premiat la festivaluri internationale, iar Dacia din ce in ce mai prezenta pe soselele lumii. Ne bucura sa spunem prezent si anul acesta”, a precizat Anca Oreviceanu.
Gala Premiilor Gopo, la care sunt asteptati in jur de 800 de invitati, are loc astazi, 25 martie, si va fi transmisa in direct de Pro Cinema, urmarita si online, pe www.premiilegopo.ro, dar si pe cea mai mare mediafatada din Romania, Cocor Media Channel.
Dacia se afla pe afisul Galei in calitate de sponsor, incepand din 2008. Asocierea cu Gala Premiilor Gopo este unul dintre parteneriatele strategice si de lunga durata ale Dacia (alaturi de Gaudeamus si Festivalul International George Enescu), prin care Dacia sustine valorile romanesti.
„Ma bucur ca evenimentul care premiaza performanta in filmul romanesc are, din 2008, ca partener principal, Dacia. Atat filmul romanesc cat si Dacia sunt doua branduri care se bucura de succes pe plan international si contribuie la conturarea unei imagini pozitive a tarii noastre”, a declarat Tudor Giurgiu, Presedintele Asociatiei pentru Promovarea Filmului Romanesc (APFR), organizatorul galei.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!