No SSO cookie

Dacia Logan Break va costa intre 8.200 si 11.600 euro

voteaza
(0/ 0)
Dacia Logan Break va costa intre 8.200 si 11.600 euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model Logan MCV va costa in Romania intre 8.200 şi 11.600 euro in functie de echipari.

 
 

2725_1.jpg
Interesul presei pentru Logan break de la Paris a fost surprinzator de mare, zeci de ziaristi romani si de alte nationalitati au asistat la lansare. Comentariile au fost in mare parte pozitive, existand totusi si critici la adresa designului. Din spate noul Logan break arata ca un Kangoo iar pretul pare destul de piperat desi modelul ofera anumite avantaje datorita interiorului modular.
Noul model beneficieaza de toata gama actuala de motorizari disponibile pe berlina Logan, trei motoare pe banzina 1.4 litri, 1.6 litri si 1.6 litri 16v si dieselul de 1.5 litri.
MCV-ul este spatios si are o mare capacitate de transport, porbagajul fiind de 700 de litri in versiunea cu cinci locuri si 198 de litri in versiunea cu sapte locuri.

Reprezentantii companiei Dacia spera ca modelul va avea succes la fel de mare ca motorizarea diesel pentru care estimarile initiale indicau o pondere de 30% din totalul vanzarilor dar care a ajuns la peste 50%. Incepand cu data de 4 octombrie modelul va fi comercializat si pe piata romaneasca, urmeaza Bulgaria iar de la inceputul anului viitor si restul pietelor pe care constructorul autohton este prezent. Pana la sfarsitul anului 2006, Dacia estimeaza ca va vinde 3.000 de automobile Logan MCV, iar in 2007 volumul de vanzari se va situa la 60.000 de unitati din care 20.000 in Romania.





2725_2.jpg




















2725_3.jpg




















2725_4.jpg




















2725_5.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1549 :: 17.77MB