No SSO cookie

Dacia Duster este un dezastru in privinta sigurantei

voteaza
(0/ 0)
Dacia Duster este un dezastru in privinta sigurantei
Noutati-auto · · 18 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Euro NCAP a publicat rezultatele mandriei auto romanesti Dacia Duster: dezastru!

 
 
Doar 3 stele Euro NCAP, atat a obtinut Dacia Duster la recenta testare efectuata de barometrul european in domeniul sigurantei auto.
Astfel, rusinea de pe mandria romaneasca a industriei auto trece din nou in ograda francezilor, deoarece cei mai multi postaci care au ridicat Duster in slavi si-au amintit acum brusc ca masina este de fapt parte a Grupului Renault. Romanisme, ca sa zicem asa!

Punctajul obtinut la capitolul protectia pietonilor este de numai 28% din maxim posibil, iar totalul obtinut la nivelul echipamentelor de siguranta urmeaza indeaproape prima cifra, fiind de numai 29%.
Euro NCAP a penalizat lipsa ESP ca dotare standard, condiderand ABS-ul si cele doua airbaguri ca fiind insuficiente. Faptul ca modelul Laureate beneficiaza de doua airbaguri laterale in echipare standard, pare-se ca nu a contat prea mult, iar Euro NCAP nu ofera punctajul diferentiat, in functie de nivelul de echipare al fiecarui model.
Pentru conformitate, modelul testat de Euro NCAP este un Duster 1.5 dCi Laureate, al carui hayon s-a deschis in timpul testelor pentru protectia ocupantilor, iar usa soferului a repetat figura la testul de impact lateral. Evident ca aceste aspecte au fost amendate de catre Euro NCAP, ai caror oficiali au declarat la final:
"Este dezamagitor ca o companie mama precum Renault nu ofera acelasi nivel de siguranta la modelele Dacia precum o face la modelele vandute sub brandul propriu".

Alaturat aveti si un video de pe site-ul oficial Euro NCAP:




                                                 Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (18)

scris de Anonim

@sebica, esti inteligent k o gaina blonda! compara golf 4 cu un dacia din 1998 pt k atunci a fost testat si cauta mai atent, avea mai mult de 4 stele; acum comparal dacia cu un golf6..poftim? si daca e vorba despre bani, mai bine cumpar un golf4 cu 6000E care e echipat de 10ori mai bine decat un duster nou care costa 12000euro si e un shit. deci cred k daca candesti putin mai "inteligent", calitatea costa de 2ori mai putin decat k*****l roman!! multumesc!

scris de Anonim

Si care este dezastrul, mestere?

scris de Anonim

ura pentru romani se vede.....dupa ce au inceput sa ne de-a foc la masinile cu numar de Romania, sa ne blameze peste tot in Europa, in special, acum au inceput sa ne bage si bete in roata, doar pentru ca este un produs romanesc si pentru ca se vinde fantastic de bine. Problema pe care o punem noi majoritatea romanilor este ca de ce cumpara germanii, francezii si alte tari cu staif masini romanesti? Pentru ca sunt fiabile si pentru ca au dovedit acest lucru. O singura problema am cu nemernicii de la renault romania pentru ca ar putea sa puna si esp si tipatoare pentru ca nu ti-ai pus centura si atunci vom avea 4 stele cu felicitari.

scris de Anonim

avem masini proaste ce sa mai vorbim,sa nu mai vorbim de dizainul interior,praf.....,motoare naspa ce sa mai..........,ne mai trebuie 15ani sa iesim pe piata cu ceva bun

scris de Anonim

E un rezultat destul de bun avand in vedere pretul masinii. Acum vorba ceea: si cu sula-n dos si cu sufletu in rai, nu se poate! Aveo e caruta pe roti dar e Chevy mancati-as nu e Logan sau Sandero. Hai sa nu aruncam cu kk in Dacia. Face toti banii care-i platesti. E pacat ca Reno-ul nu tine la blazon si scoate masini cu *** in loc de **** care ar fi acceptabile avand in vedere pretul. Probabil vor lua notite si urmatoarele versiuni vor fi mai atractive. Sincer cand am ales masina familiei m-am uitat pe euroncap si am luat una care are 5*. Chiar daca sansa te face sa scapi cu bine dintr-un accident e bine sa o ajuti sa fie de partea ta. Sanatate maxima si drumuri bune colegii :)

scris de Anonim

DEZASTRU zici? de ce dezastru? 3stele e un rezultat asa prost sau ce? e singura masina la pretu asta care are 3stele? si daca o consideram SUV, e bun punctaju pentru o dacie implicit pentru pretul ei... cauta pe NCAP si o sa ai o surpriza...

scris de Anonim

Avand in vedere ca Audi A4 a luat doar 1 stea jumatate este bine........aaaaa ma scuzati asta era in 1996-97 :DDD...in 2010-2011 doar cateva masini or luat sub 4 stele.

scris de Anonim

O vrajeala , au cam scazut vanzarile altor companii si s-au gand sa mai discrediteze un pic pt. a mai alva ceva. Cum spunea cineva poti muri si cu esp si fara esp , recent am avut accident cu loganul , e dauna totala , motor intrat sub masina , sarit cutie de viteze , deci e praf si m-am ales doar cu cateva zgaraieturi si un deget rupt plus sperietura. Concluzia : se poate muri si cu loganul si cu alta masina de fite la fel de repede sau poti supravietui , asa ca lasa-l dracului de punctaj. Sanatate !

scris de Anonim

O masina corecta, primesti exact cat dai! restul este destin... să nu intre un beţiv in tine ca atunci i-mi dai dreptate că cei de la euroncap au fost indulcenţi cu cele 3 stele pentru Dacia.

scris de Anonim

Nu este nici o rusine...Masina a fost testata pe un model mediu care este cel mai bine vandut. Euroncap are standarde ridicate, testarile fiind extreme astfel incat majoritatea masinilor care sunt de clasa medie ca pret obtin in jur de 4 stelel( doar Kia Ceed a scapat la 5) .Cele care au pret f.mic comparativ cu VW, BMW, etc vor obtine max 3 stele. In USNCAP Dusterul ar ave 4 stele. Aveo a avut tot 4...Si personal cred ca Aveo e mai putin sigur decat Dusterul...Si o zic ca generatie de sistem de airbaguri...

scris de Anonim

o musamalizare a marilor firme care pierd in fata Daciei sunt in olanda si aicea au aparut enorm de multe ,Dacia duster ii o masina buna , si trebe sa apreciati progresu daciei ca a ajuns in concurenta cu alte firme mari producatore auto, CINE NUI MULTUMIT SI VREA MASINA DE TEREN ACIDENTAT CUMPERES UN TANK , POTE VIL AJUTA :))

scris de Anonim

are prea multe plasticaraie si tabla e f subtire pt un suv, vreti si consum mic si masina de teren nu merge asa,parerea personala e o masina bunicica dar costa prea mult pt ceea ce reprezinta.

scris de Anonim

Da ce fraților, credeați că Renault vine și-și face pomană cu românii și le dă ceva? Ne iau forța de muncă, se folosesc de ea, și pa!!! Noi rămânem cu rezolvarea problemelor, lor! De ce credeți că făceau reclamă Dacia sub 5000Euro, pt,. că așa era, dar văzînd că proștii sunt tentați, au făcut „Nano”-ul românesc Mercedes! Și uite așa profiturile lor sunt gigantice, uitați-vă ce modele urâte scot la Renault - alea nu se vor vinde nici ca fier vechi, pe Nissan i-au supt și au oprit de la fabricare modele viabile și acum: Almera, Primera, oricum mai performante ca renoaiele! Deci să ne mândrim cu mașina românească, proiectată în Franța și proastă de bubuie. Poate așa ne mai scade nasul ăla de Pinochio și ne acceptăm valoarea! Reală! Cu stimă,

scris de Anonim

rusine

scris de Anonim

Pai la ce sa ne asteptam de la o porcarie romaneasca? Au laudat-o in toate felurile, dar tot o mizerie ramne! Lucru romanesc = lucru chinezesc = k***t!

scris de Anonim

Unde este dezastrul? Este un rezultat bunicel, 3 stele exact ca si Loganul. Chevrolet Aveo parca a avut o stea jumatate. Golf 4 a avut 4 stele.

scris de Anonim

Frectii ! Cred ca pe europeni i-a cam speriat Duster ca se vinde bine si prezinta amenintari pentru alte masini. Dupa cum vad eu, la impactul frontal habitaclul nu s-a deformat, la lateral, airbagul a lucrat bine. Ca nu are ESP ! si ? daca ar fi costat 20 000 Euro, ar fi avut si periuta de spalat pe dinti cureaua de distributie ! Am vazut oameni morti in masini scumpe, care aveau ESP. La ce le-a folosit daca au fost prosti ?Sa nu uitam ca europenii au facut trucul cu rasturnarea Loganului, apoi au recunoscut ca au fost porci. Si la final, fiecare isi cumpara ce crede ca i se potriveste, cu sau fara testele lor. Loganul meu are 126.000 km si nu am ce sa-i reprosez. I-am schimbat capetii de bara si placutele de frana. daca as avea bani, sigur mi-as cumpara Duster.

scris de Anonim

Asta...ca sa ne mai taie putin din "varful nasului".

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1986 :: 22.12MB