Producatorul auto romanesc a inregistrat o avalansa de comenzi pentru modelul Duster, motiv pentru care a fost nevoit in doua randuri, in cateva luni de la lansare, sa mareasca productia. Duster inregistreaza un nou succes notabil, mai ales pentru industria auto romaneasca, reusind sa se plaseze in topul industriei auto europene alaturi de producatori de marca cum sunt Ford, Nissan, Opel, Citroen sau Volvo.
Alaturi de Dacia Duster, titlul pentru Masina Anului 2011 va mai fi disputat de Citroen C3/DS, Alfa Romeo Giulietta, Volvo S60, Opel Meriva, Nissan Leaf si Ford C-Max.
Juriul COTY este format din 59 de membri proveniti din 23 de tari europene. Germania, Italia, Franta, Spania si Marea Britanie trimit fiecare cate 6 membri in juriul COTY. Dacia a primit pana in prezent, la nici un an de la lansarea lui Duster, nu mai putin de 80.000 de comenzi pentru modelul care va avea o sansa la titlul Masina Anului 2011.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 3 November 2010 06:14
Am achizitionat si eu de curand un DUSTER 4X2 1,6i 16V. Acum am abia 300 km in bord, si zic eu ca e prematur sa ma pronunt cu privire la masina in sine. Adevarul e ca arata intr-un fel, si acum sa dea Domnul sa nu isi dezamageasca eficienta cea de care pare sa dea dovada.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!