No SSO cookie

Dacia Duster, de la 10.500 euro cu TVA in Romania

voteaza
(0/ 0)
Dacia Duster, de la 10.500 euro cu TVA in Romania
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia a anuntat astazi ca noul Duster va costa de la 10.500 de euro cu TVA inclus in Romania.

 
 

Dacia prezinta astazi la Salonul Auto de la Geneva al 6-lea model al gamei sale: Duster. Incepand de astazi, 2 martie, Dacia Duster poate fi comandat in oricare din cele 100 de showroom-uri Dacia. Dacia Duster este disponibil in Romania de la 10.500 de euro (TVA inclus) in versiunea 4x2 si de la 12.300 de euro (TVA inclus) in versiunea 4x4.


Noul model ofera astfel un raport pret/spatiu/prestatii imbatabil. Dacia Duster are emisii scazute de CO2, respectand astfel mediul inconjurator. in varianta diesel, Dacia Duster emite de la 135 g de CO2/km pentru versiunea 4x2 - purtand deci eticheta Dacia eco² - si 145 g de CO2/km pentru versiunea 4x4. Dacia Duster este un veritabil 4x4, robust si fiabil destinat tuturor categoriilor de clienti, beneficiind de o garantie de 3 ani sau 100.000 km.

Prezentare Duster

Cu o lungime de 4,31 m si o latime de 1,82 m, Dacia Duster este o masina compacta. Dimensiunile sale ii permit sa evolueze la fel de bine in traseu urban, cat si in off-road. Partea fata se distinge prin design-ul robust si modern: aripile mari si rotunjite, ornamentul cromat al calandrului, blocurile optice duble, barele de pavilion impunatoare, precum si aspectul barei de protectie, nu lasa nicio urma de indoiala cu privire la apartenenta modelului Duster la universul vehiculelor 4x4. Garda la sol inalta, rotile de 16’’, pasajele rotilor si elementele de protectie a caroseriei invita soferul sa se aventureze pe cele mai dificile drumuri. Clientii vor putea opta pentru pachetul optional „Pack Look”, acesta accentuand design-ul modern al noului vehicul. Pachetul cuprinde: jante de aluminiu de 16’’, geamuri cu tenta fumurie, bare de pavilion longitudinale, oglinzi retrovizoare, scut de protectie fata/spate si protectie praguri, toate cu aspect crom satinat. O gama completa de accesorii completeaza aceasta alura unica.

Interior Duster

La interior, pozitia inalta la volan ofera soferului cea mai buna vizibilitate si confort la drum lung. Design-ul interior evolueaza in functie de versiune de la ambianta „Carbon Fonce” la cea „Brun Shiny”. Duster dispune de pachetul optional „Pack Piele” avand scaunele, volanul si manerul schimbatorului de viteze imbracate in piele. O atentie deosebita a fost acordata ergonomiei comenzilor. Comanda 4x4 intuitiva este amplasata ergonomic pe consola centrala conferind usurinta in utilizare.
 

Duster 4x2, Duster 4x4


Duster a fost conceput pentru a infrunta toate tipurile de drumuri, oriunde in lume. Pentru a raspunde unor nevoi de utilizare variate, Duster va fi disponibil atat in versiunea 4x4, cat si 4x2. Versiunea 4x2 raspunde nevoilor clientilor care se afla in cautarea unui vehicul cu o garda la sol importanta, cu o pozitie de condus inalta si sigura. Duster se adapteaza tuturor conditiilor de drum datorita unei garzi la sol de 210 mm.

Dacia Duster este un vehicul usor de exploatat. Masa sa, deosebit de redusa pentru gabaritul pe care-l are, este de 1160 kg pentru versiunea 4x2 si de 1250 kg pentru versiunea 4x4. Dacia Duster 4x4 este echipata cu o cutie de viteze in 6 trepte cu o prima viteza scurta (5,79 km/h pentru 1000 tr./min). Aceasta solutie simpla ofera posibilitatea deplasarii la o viteza foarte redusa pe teren accidentat. Totodata, ea permite un demaraj usor cu masina incarcata sau atunci cand se afla pe o rampa foarte inclinata. Comanda 4x4 situata la baza consolei centrale, ii permite soferului Duster 4x4 sa adapteze usor capacitatile vehiculului la nevoile sale. Comanda are 3 moduri:

- in modul AUTO, repartizarea cuplului intre puntea fata si puntea spate se face automat, in functie de conditiile de aderenta. Acest mod a fost dezvoltat pentru a garanta cel mai bun raport tinuta de drum/motricitate, indiferent de conditiile de aderenta. in conditii normale, cuplul este transmis doar rotilor din fata. in caz de pierdere de motricitate sau in conditii de aderenta precara, o parte din cuplu este transferat puntii spate. Aceasta distributie este asigurata de un dispozitiv de cuplare electromagnetic de origine Nissan.

- in modul LOCK, conducatorul blocheaza electronic transmisia 4x4. in acest mod, controlul motor si al sistemului de franare sunt de asemenea adaptate unei utilizari 4x4. Acest mod este rezervat traversarilor dificile si drumurilor neamenajate (suprafete accidentate, noroi, nisip).

- in modul 4x2, transmisia este blocata pe 2 roti. Acest mod se preteaza drumurilor uscate ce au aderenta si permite optimizarea consumului de carburant si a emisiilor de CO2. Dacia Duster va fi disponibil, in versiunile 4x2 si 4x4, cu motorizari pe benzina 1.6 16v 105 cp si diesel dCi 85 cp, dCi 110 cp, care au fost deja testate pe numeroase vehicule ale Grupului Renault.
 

Preturi Duster

1.6 16V 105 CP 4x2  - 10.500 euro - 11.000 euro (Ambience) - 11.900 euro (Laureate)
1.6 16V 105 CP 4x4  - 12.300 euro  -12.800 euro (Ambience) - 13.700 euro (Laureate)

1.5 dCi 85 CP 4x2 - 12.150 euro (Ambience) - 13.050 euro (Laureate)
1.5 dCi 110 CP 4x2 - 12.900 euro (Ambience) - 13.900 euro (Laureate)
1.5 dCi 110 CP 4x4 - 14.700 euro (Ambience) - 15.600 euro (Laureate)
 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Ce cauta motorul ala de 1,6 aspirat pe benzina nu stiu... Are in jur 140Nm... La un 4x4... Foarte greu. Tampitzi. Trebuia sa puna o varianta de top macar 1.9dci de 130 de cai. In fine...

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2323 :: 22.18MB