No SSO cookie

Dacia de 5.000 de euro se va produce în 8 tari

voteaza
(0/ 0)
Dacia de 5.000 de euro se va produce în 8 tari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Proiectul Dacia X90, sau modelul de 5.000 de euro cum este mai bine cunoscut, va fi produs, la nivelul anului 2007, în alte 7 ţări în afară de România, a declarat, luni, pentru www.masini.ro, Constantin Stroe, director adjunct al uzinei piteştene.

 
 
[poza1s]În acelaşi timp, producţia Dacia va urca până la circa 750.000 de unităţi, în 2007, din care numai 150.000 de maşini se vor produce în România, restul urmând a fi produse sau asamblate sub formă de colecţii SKD, în 7 state diferite din Europa, Asia sau America de Sud. Până în prezent, statele confirmate pentru producţia modelului de 5.000 de euro sunt Rusia, Columbia şi, potrivit informaţiilor provenite de la Renault, şi Iran. Din câte se apreciază, Rusia va putea asambla circa 35% din producţia externă a Dacia. În ceea ce priveşte volumele de piese şi subansamble exportate, Romania va trimite circa 10 milioane de metri cubi (colecţii SKD) către ţările producătoare de autovehicule Dacia. Astfel, zilnic, aproximativ 10.000 metri cubi de piese şi subansamble vor trebui să plece din Romania. "Dacia este o piaţă imensă pentru producătorii de piese şi subansamble din România, cu condiţia ca aceştia să poată produce la standarde de calitate internaţională, dar la preţuri accesibile consumatorului roman'', a precizat Stroe.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1807 :: 17.82MB