No SSO cookie

Dacia a produs 2 milioane cutii de viteze

voteaza
(0/ 0)
Dacia a produs 2 milioane cutii de viteze
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

2 milioane de cutii de viteze produse la Uzina Mecanica Dacia.

 
 

Luni, 10 octombrie 2011, la Uzina Mecanica si Sasiuri Dacia (UMCD) a fost fabricata cutia de viteze JH cu numarul 2.000.000. Este o cutie de viteze de tip JH3*057 care va echipa un vehicul Logan fabricat in uzina Renault Pars din Iran.

Productia cutiilor de viteze JH a demarat acum zece ani, iar progresele obtinute se datoreaza mobilizarii exemplare a tuturor salariatilor, calitatii managementului si aplicarii sistematice a celor 3R (Responsabilitate, Reactivitate, Rigoare).

In prezent, pe linia de asamblare a cutiilor de viteze JH lucreaza 50 de operatori si se produc 20 referinte de cutii JH. Capacitatea liniei de instalare este de 860 cutii de viteze/echipa.

Cutiile JH asamblate in UMCD sunt livrate catre Uzina Vehicule Dacia si uzinele Renault din Rusia, Maroc, Iran, India, Africa de Sud, Columbia.

In cadrul UMCD este fabricata si cutia de viteze TL  care echipeaza diverse modele Renault (Clio, Modus, Kangoo, Megane, Scenic, Laguna), modele Nissan (Tiida, Sentra, Versa, Latio, Livia, Note, Qashqai) si Dacia Duster. Aceasta este o cutie manuala de ultima generatie si este prima cutie de viteze comuna a Aliantei Renault-Nissan.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2062 :: 17.86MB