In afara faptului ca este cea mai mare piata auto mondiala, China este si cea mai mare piata de desfacere pentru Grupul Volkswagen, care a vandut aici, anul trecut, 2,26 milioane de unitati si a inregistrat o crestere record a livrarilor, de 17,1%, pentru primele sapte luni ale acestui an.
Ca urmare a acestor cifre si in ciuda faptului ca si-a pus sub ivestighatie partenerul local FAW, pentru ca a "imprumutat" din designul modelelor si a produs fara licenta piese de schimb, Grupul Volkswagen isi extinde prezenta in Republica Populara China prin construirea unei noi fabrici unde se vor produce transmisii auto.
Fabrica va fi situata in Tianjin, unul dintre cele mai mari orase din China, aflat la 150 kilometri de beijing. Aceasta va deveni operationala la sfarsitul anului 2014 si va avea o productie anuala de 450.000 unitati, asigurand totdata 1.500 noi locuri de munca.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!