No SSO cookie

Cursa senzationala: Audi R10 TDI vs. Jet-Fighter

voteaza
(0/ 0)
Cursa senzationala: Audi R10 TDI vs. Jet-Fighter
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La celebrul “Festival of Speed” din Goodwood (Marea Brtianie), 5000 de spectatori au asistat la o confruntare unica.

 
 
[poza1s] Dupa victoria din celebra cursa de 24 de ore de la Le Mans, Audi a demonstrat inca o data performanta motoarelor diesel TDI. A fost o intrecere de accelerare de un kilometru pe Aeroportul RAF (Royal Air Force) Wittering intre castigatorul Le Mans din acest an, Allan McNish, la volanul unui Audi R10 TDI si un avion de vanatoare cu motor de o putere echivalenta cu 15 000 CP. Cu toate ca monopostul de 650 CP Audi R10 TDI a fost conceput exclusiv pentru starturile “lansate” si nu pentru cele de pe loc, automobilul sport cu motor diesel a cedat conducerea cursei abia pe ultimii metri. Avionul de vanatoare Harrier GR7 "Jump Jet” s-a impus cu numai cateva secunde inainte de final. [poza2s] “A fost in esenta o cursa demonstrativa”, a explicat Allan McNisch. “Dar atunci cand se intalnesc un pilot de curse si unul de vanatoare, lucrurile devin rapid serioase. Sa fim asa de aproape de o victorie a fost o realizare extraordinara, mai ales daca luam in considerare ca Audi R10 nu a fost special preparat pentru acest tip de intreceri.”

 

Cuvinte cheie:
Audi | R10 | sport |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1800 :: 17.84MB