No SSO cookie

Cum se monteaza corect lanturile pentru zapada

voteaza
(0/ 0)
Cum se monteaza corect lanturile pentru zapada
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Atunci cand conduceti iarna, lanturile sunt o foarte buna modalitate de a va ajuta sa ramaneti pe sosea. Din pacate, montarea corecta a lanturilor poate pune probleme daca nu ati mai facut asa ceva niciodata. Va prezint in continuare modalitatea de montare corecta a lanturilor si de a nu derapa pe sosea.

 
 
 In statele in care este ilegala folosirea anvelopelor de iarna intarite cu metal, trebuie sa cautati cea mai buna alternativa in loc. In acest caz, cea mai buna varianta sunt lanturile. Unii oameni spun chiar ca lanturile pentru anvelope sunt mai bune decat anvelopele de iarna. Unul dintre beneficiile pentru care ar trebui sa folositi lanturi in loc de anvelope de iarna este acela ca se reduce costul initial de 55,00USD la 130,00USD, in comparatie cu cresterea pretului anvelopelor de la 194,00 per anvelopa. Un alt beneficiu este acela ca lanturile pot fi indepartate (si instalate) destul de usor atunci cand nu mai sunt necesare.

Materiale necesare:
  • Lanturi (stilul si materialul la alegere)
  • Cheie ajustabila
  • Cleste

Procedura:

Tipul - Primul lucru pe care va trebui sa-l faceti este sa decideti ce tip de lanturi veti folosi. Acest lucru poate parea putin ciudat, dar exista trei stiluri de baza de lanturi metalice, precum si diferite tipuri de materiale din care sa fie confectionate. Faceti un pic de munca de cercetare si decideti ce stil doriti (fiecare tip isi are beneficiile). Eu folosesc de obicei lanturile de tipul cabluri metalice, pentru ca sunt mai usor de montat si putin mai ieftine decat alte tipuri de lanturi metalice.

Potrivirea cu anvelopele

Puteti cumpara lanturi care sunt confectionate pentru diferite marimi de anvelope. Personal, eu sugerez sa achizitionati acest tip de lanturi, pentru ca veti reduce timpul de ajustare a lanturilor pentru a se potrivi perfect. Daca nu acesta este tipul de lanturi pe care il veti cumpara, atunci inainte de instalarea propriu-zisa, va trebui sa ajustati lanturile pentru a se potrivi. Faceti acest lucru prin ajustarea lanturilor pe o anvelopa de aceeasi marime cu a dvs. sau indepartati una dintre anvelope de pe masina si ajustati lanturile. Veti dori sa folositi lanturi care vor fi cat mai stranse posibil pe anvelopa. Daca faceti asa, veti avea o calatorie mai lina si mai linistita. In acelasi timp prin acest lucru veti reduce deteriorarea lanturilor si le veti prelungi durata de folosire. Strangeti bine. Incepeti prin a aseza lanturile in fata sau direct in spatele anvelopelor. Rugati pe alta persoana sa va ajute prin indrumari (in timp ce dvs. conduceti masina) spre mijlocul lanturilor. Ridicati lanturile peste si in jurul anvelopelor si strangeti carligele impreuna. Odata ce ati facut acest lucru, ar trebui sa observati ca mai exista si cateva piulite care trebuie stranse de asemenea. Faceti acest lucru folosindu-va degetele (daca este posibil) si apoi folosind fie o cheie ajustabila sau un cleste pentru a le strange si mai mult.

Viteza

In final, dupa ce ati strans si securizat lanturile, sunteti gata de plecare. In timp ce conduceti va trebui sa va asigurati ca nu mergeti prea rapid. Va trebui sa mergeti doar cu aprox. 40 mile (64 km) pe ora, In caz contrar va veti deteriora lanturile sau anvelopele.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2668 :: 17.87MB