No SSO cookie

Cum sa ridicam masina pe cric

voteaza
(0/ 0)
Cum sa ridicam masina pe cric
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daca aveti o pana pe drum, trebuie sa schimbati anvelopa. Si asta inseamna sa va dati jos si sa folositi cricul din masina. Atunci cand folositi un cric, ar trebui sa tineti cont de cateva sfaturi care va vor imbunatati experienta si vor creste siguranta masinii.

 
 
Atunci cand folositi un cric, este mai bine sa o faceti atunci cand masina se afla pe un teren nivelat, solid. Acest lucru nu inseamna ca trebuie sa folositi cricul pe sosea, acest lucru poate fi foarte periculos. Ar trebui sa scoateti masina complet din trafic si sa o mentineti pe un teren cat mai solid si plat. Daca trebuie sa ridicati masina pe cric pe un teren inclinat, cautati niste pietre mai mari pe care sa le puneti sub roti pe portiunea care este orientata in jos. Acestea sunt necesare sa opreasca masina de la rostogolire in timp ce se afla pe cric, ceea ce ar putea duce la caderea masinii de pe cric sau deteriorarea cricului de masina.

Daca masina nu se afla pe un teren solid (probabil ploua sau terenul este ud de la ploile anterioare), trebuie sa gasiti un obiect pe care sa puneti cricul. Puteti folosi un capac de roata sau o placa solida de lemn. Trebuie sa intelegeti ca greutatea masinii, concentrata pe cric, va deteriora capacul de roata, dar va permite ridicarea masinii. Daca anticipati ca va trebui sa ridicati masina pe cric intr-o excursie viitoare, atunci trebuie sa luati in considerare sa aveti vreo cateva placi de lemn subtiri care sa va fie folositoare ca baza pentru cric. Cateva placi de 1x4, cam de un picior (0,31 m), ar trebui sa fie suficiente. Le puteti procura de la un magazin de lemne, de obicei in pachet. Ati putea chiar intreba si despre cateva grinzi scurte (cam de sase inch lungime - 15,24 cm), cam de 4x4 sau 6x6.

Acestea sunt blocaje pentru roti mult mai bune decat bolovanii mentionati anterior. Atunci cand ati stabilizat cricul si incepeti ridicarea masinii, aveti grija ca cricul sa fie montat bine si puternic prins de cadrul masinii. Pe masura ce ridicati cricul, fiti atenti la semne de alunecare sau caderi; acestea pot fi foarte nesigure. Veti ridica masina pana cand roata pe care doriti sa o schimbati se afla la distanta de un inch (2,54cm) de la pamant. Astfel veti avea spatiu sa indepartati roata si sa instalati alta noua in loc.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2032 :: 22.17MB