No SSO cookie

Cum sa nu treci inspectia tehnica

voteaza
(0/ 0)
Cum sa nu treci inspectia tehnica
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ce pot face doua maini dibace?

 
 
Ciudatenia pe roti a fost vazuta in Marea Britanie. Este un vehicul home-made, adica un incapatanat, sau un original, s-a decis ca ce ofera piata auto nu este indeajuns, asa ca si-a construit propria masina.
Evident a ajuns cu ea la inspectia tehnica, pentru a o putea inmatricula. A trecut testele? Sa spunem doar ca in momentul in care o gasca intreaga de inspectori nu se pot opri din ras la vederea masinii, n-ar fi tocmai un semn bun.
Probabil cu greu se mai poate gasi o ciudatenie pe roti de asemenea calibru, insa proiectantul ei a fost convins ca masina sa merita sa circule pe drumurile publice. O dovada de optimism! Asta fara sa ia cineva in seama scurgerile de lichid de frana sau micile nereguli ale caroseriei sau sasiului.
Totusi, masina cel putin caraghioasa a meritat efortul. Cel putin pentru cei care o privesc. Pacat ca sub capota, sau chestia care acopera motorul, se afla un adevarat Cosworth, care impreuna cu transmisia se prezinta intr-o stare acceptabila.
Dupa ce si-au terminat portia de ras, inspectorii au dat o rezolutie de prohibitie masinii si i-au comunicat constructorului ca poate deplasa creatia numai pe un trailer.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2284 :: 17.86MB