No SSO cookie

Cum s-a intalnit Ferrari Enzo cu un stalp la 260 Km pe ora

voteaza
(0/ 0)
Cum s-a intalnit Ferrari Enzo cu un stalp la 260 Km pe ora
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Este vorba de genul de accident rutier de care iubitorii de masini par a nu se mai satura – un splendid Ferrari rosu, un model rar prin propriile-i standarde superioare, facut praf la 260km/h pe autostrada Pacific Coast din California de Sud.

 
 
[poza1s] In primul rand, vine o intrebare simpla: cum poate cineva sa intre cu masina intr-un stalp de electricitate cu o asemenea viteza si sa scape dintr-un astfel de accident doar cu buza sparta, asa cum a facut-o un om de afaceri suedez si fost detinut pe nume Bo Stefan Eriksson? De aici, cazul a luat mai multe intorsaturi decat o ruta serpuitoare, iar autoritatile spun ca Eriksson nu avea cum sa conduca in dimineata zilei de 21 februarie. [poza2s] Exista o intriga internationala, o ciudata combinatie de securitate autohtona si chiar mafioti suedezi. La inceput, era vorba despre misteriosul neamt pe nume Dietrich. Eriksson a spus autoritatilor ca el era pasagerul lui Dietrich – si ca l-a lasat pe Dietrich sa ia masina, un Ferrari Enzo, care valoreaza 1,5 milioane de dolari, la o mica plimbare inainte de ivirea zorilor dincolo de vilele din Malibu aflate pe litoral, desi nu-i cunostea numele de familie al lui Dietrich sau unde l-ar putea gasi dupa ce a facut masina bucatele. [poza3s] Apoi, au fost cei doi "gardieni" care au aparut imediat dupa accident cerand sa vorbeasca cu Eriksson, in timp ce politia inca il interoga. S-a dovedit faptul ca cei doi asigurau paza pentru o mica companie de autobuze din suburbiile Arcadia, aflata la 96 km distanta de locul cu pricina. Si nu se termina aici. Marti, autoritatile au descins la sediul firmei din San Gabriel Valley, au arestat un om si au confiscat arme, insigne si jachete de politist. Inca nu au reusit sa afle exact de ce o firma, cu o flota de cinci autobuze, avea nevoie de un efectiv de agenti de paza. Ceea ce au descoperit autoritatile insa, este faptul ca Eriksson avea legaturi cu o comanie de jocuri video din Europa, aflata in faliment, pe care la un moment dat o sustinuse financiar, au mai aflat despre condamnarile sale pentru atac la persoana si alte infractiuni comise in Suedia si faptul ca detinea un pistol de calibrul 357 inregistrat pe numele unui ajutor de serif aflat in rezerva din apropiatul Orange County. Totul a inceput cu distrugerea unei masini atat de exclusive incat a fost denumita dupa fondatorul companiei, Enzo Ferrari. Numai 400 de unitati au fost produse, intre anii 2002 si 2004, apoi vandute clientelei selecte ale unui producator auto italian. Thomas Hamann, un colectionar de masini si fost dealer Ferrari, a spus: "Nu te puteai duce la un dealer si sa spui: vreau sa cumpar un Enzo. Este o masina foarte speciala." Eriksson, in varsta de 44 de ani, s-a ales cumva cu doua Ferrari Enzo, precum si un Mercedes-Benz SLR McLaren. Politia a confiscat celelate doua masini si l-a acuzat ca le-ar fi furat pe toate trei, despre care spun ei ca valoareaza 3,8 milioane de dolari. Aflat in inchisoare, Eriksson ajunge la tribunal sub acuzatia de delapidare, furt calificat, conducere de vehicule sub influenta alcoolului si pentru posesie ilegala a unei arme de foc. Procurorii au lansat acuzatia de posesie ilegala de arme dupa ce autoritatile au descoperit pistolul in casa lui Eriksson din Bel-Air, in luna aprilie. Avocatul sau nu a comentat acuzatiile aduse in aceasta saptamana, insa a spus in timpul audierilor care au avut loc la inceputul lunii, ca Eriksson nu incerca sa fure masinile atunci cand le-a adus cu vaporul din Marea Britania pe numele altor persoane. El a spus ca Eriksson, care inca datora peste 500.000 de dolari pentru masini, a incetat doar sa mai plateasca bancilor dupa ce compania sa, Gizmonda Europe Ltd. a dat faliment anul trecut. De asemenea, Eriksson le-a spus autoritatilor ca era ajutor de comisar la agentia de paza si securitate San Gabriel Valley, la divizia anti-tero, desi cea mai mare parte din experienta sa anterioara in justitie par sa fi fost cei cinci ani petrecuti intr-o inchisoare suedeza in anii 1990 pentru atac, stoarcere de bani si alte infractiuni. Autoritatile suedeze au declarat pentru Associated Press luna trecuta, ca Eriksson era liderul unei gasti de huligani care actionau pe post de "recuperatori" pentru mafioti locali. "Dupa standardele americane, acestia nu erau mafioti", a declarat Lars Nylen, un fost sef de politie din Uppsala, Suedia. "Erau un grup de indivizi carora le placeau masinile si barcile si care luau bani pentru ele prin colectarea de datorii." In final, pasiunea sa pentru masinile rapide – si incapacitatea sa de a le manevra – l-au adus pe Eriksson in inchisoarea americana. Daca lovea un Volkswagen Beetle, ar fi putut sa treaca neobservat de radar. "Eu as spune ca este unul dintre cele mai incredibile accidente auto din istorie", a spus Greg Carlson, al carui website, Wreckedexotics.com, tine evidenta unor asemenea evenimente. Pe masura ce lucrurile au evoluat, Carlos a dedicat o intreaga sectiune pe website-ul sau acestui accident, in care a introdus poze de dinainte si dupa accident ale masinii, precum si imagini care comemoreaza evenimentul. Una dintre imagini arata un tort in forma de masina distrusa. Si ca o ironie a acestui eveniment nefericit, dealerul Ferrari Hamann a semnalat faptul ca Eriksson nici macar nu conducea atat de repede dupa standardele Enzo. Enzo poate atinge o viteza de peste 322 km/h.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (2)

scris de Anonim

Creca la viteza aia iti flutura lanturili de la gat si zgarii tapiteria..

scris de Anonim

avem si noi ferrari dar nu mergem asa cu viteza maxim 190 nu calumea sa mergi cu viteza asta odata iam dat si eu 270 dar am zis ca sunt in avion dar nui mai calc pedala de acceleratie :coolsmirk:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2546 :: 19.47MB