No SSO cookie

Cum poti pacali performantele radare de pe DN1

voteaza
(0/ 0)
Cum poti pacali performantele radare de pe DN1
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

"Performantele" radare de pe DN1 sunt ineficiente in fata unui sistem de 60 $.

 
 
Folia protectoare anti-foto pentru placute de inmatriculare [poza1s] Folia protectoare pentru placutele de inmatriculare are rolul de a proteja numerele de camerele foto radar de pe autostrazi in incercarea lor de a fotografia numerele masinilor care ‘merita’ o surpriza de tip amenda in posta. Ea poate fi instalata foarte usor peste placutele de inmatriculare, in mai putin de 5 minute. Folia protectoare face posibila vederea numerelor din fata sau din spatele masini, insa, in cazul camerelor-radar care sunt pozitionate intr-un unghi de aproximativ 30 de grade, acestea nu vor inregistra decat o imagine alba/incetosata a numerelor si literelor de pe placuta. Folia pare a fi o solutie deloc scumpa insa absoluta a ‘capcanelor’ radar de pe sosele. PhotoStopper [poza2s] In cazul in care foliile protectoare anti-radar sunt plasate in afara legii, solutia optima o reprezinta PhotoStopper. PhotoStopper este un spray invizibil care poate fi aplicat pe placutele de inmatriculare ale masinii. O singura aplicare este permanenta si face ca placutele sa devina foarte reflectorizante. Din acest motiv flash-ul camerelor de filmat se reflecta, astfel ca poza nu va fi deloc clara iar placutele de inmatriculare incetosate. PhotoStopper functioneaza numai in cazul camerelor cu flash/blitz, ceea ce determina o eficienta de aproximativ 70%. Pretul unui spray este de 20$ si poate fi folosit pe aproximativ sase placute. Puteti discuta despre legalitatea acestor metode pe forum - clik aici!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

>:(

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1508 :: 17.76MB