No SSO cookie

Cu aproximativ 2.500.000 vehicule vândute în 2004, vânzarile Renault au crescut cu 4,2%

voteaza
(0/ 0)
Cu aproximativ 2.500.000 vehicule vândute în 2004, vânzarile Renault au crescut cu 4,2%
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile grupului Renault au crescut cu 4,2% in 2004, atingand nivelul record de 2.488.523 vehicule. Astfel, grupul Renault detine o cota de piata mondiala de 4,1%. In afara Europei Occidentale, rezultatele grupului au cunoscut o crestere importanta de 16,4%.

 
 
[poza1s]In 2004, grupul Renault a inregistrat un nivel record al vanzarilor de 2.488.523 vehicule, cresterea fata de 2003 fiind de 4,2%. Aceasta cifra corespunde unei cote de piata mondiala de 4,1%. De asemenea, grupul a continuat si in 2004 consolidarea pozitiei de lider european, gratie, in special, succesului Mégane si si-a accelerat ritmul de crestere in afara Europei. Datorita bunelor performante, Renault isi mentine primul loc la vanzari in Franta, Spania, Portugalia, Belgia, si se afla in primele trei in Austria, Olanda si Marea Britanie. Mégane, cel mai mai vandut model in Europa occidentala in [poza2s]2004 a cunoscut o crestere de 18%, ramanand un vehicul de succes, in timp ce Modus, lansat in septembrie 2004, a cunoscut un excelent demaraj comercial. In 2004, primul an plin din punct de vedere comercial, Scenic II s-a impuns ca leader in segmentul monovolumelor compacte, cu o cota de 23,1%. Espace a inregistrat si el o crestere fata de 2003, mentinandu-si primul loc in segmentul monovolumelor mari, cu o cota de 20,4% din segment. Pentru al saptelea an consecutiv, marca Renault este [poza3s]numarul 1 in Europa occidentala si de vest pe piata autoturismelor si utilitarelor, cu 10,8 % cota de piata. Pe aceasta, Renault este leader cu o cota de piata de aproximativ 15% (290 087 vehicule vandute). Succesul a fost asigurat de Kangoo Express, care ramane furgoneta cea mai vanduta in Europa, Trafic si Master. Perspective 2005 In Europa occidentala, piata auto se anunta stabila pentru 2005. Intr-un context concurential puternic, Renault are in vedere continuarea unei politici comerciale selective pe toate segmentele, astfel incat sa isi asigure o rentabilitate maximala si sa isi mentina cota de piata la un nivel comparabil cu 2004. Per ansamblu, cresterea volumelor de vanzari ale Grupului Renault se va continua si in 2005, gratie lansarilor de noi produse si prezenta pe piete noi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1977 :: 22.15MB