No SSO cookie

Criza financiara loveste si raliurile?

voteaza
(0/ 0)
Criza financiara loveste si raliurile?
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daniel Onoriu castiga primul raliu pe zapada cu masina de antrenament.

 
 
In acest week-end a avut loc la Covasna primul raliu pe zapada din acest an. La start s-au prezentat piloti si masini de top, lupta ducandu-se intre favoritii Szabo Gergo, Valentin Porcisteanu si Daniel Onoriu. Degajat, sigur pe el, Daniel a glumit cu fanii pana in ultimele secunde dinainte startului. Le-a promis concentrare si spectacol, si s-a tinut de cuvant.

Raliul de la Covasna a fost compus din trei probe speciale distincte. Prima proba a fost clasicul Comandau care face mereu parte din planul orar al curselor locale si care in 2008 a facut parte si din Raliul Tara Barsei. Proba a fost lipsita de orice urma de zapada si s-a rulat pe un noroi foarte alunecos. A doua proba speciala a fost una noua, foarte ingusta si plina de zapada moale, zapada care a creat probleme multor participanti. Cea de a treia proba speciala a fost prima parte a probei Zabratau care a avut loc la Raliul Tara Barsei. Proba ce era 80% acoperita de gheata. Pe scurt, acest raliu a continut toate suprafetele posibile pentru un raliu de macadam desfasurat in aceasta perioada.

Desi a participat cu o masina slab pregatita pentru a face fata competitiei care se anunta si cu un buget deloc generos, Daniel a reusit sa treaca in viteza peste noroi, zapada si gheata in drumul spre cea mai inalta treapta a podiumului. "Din mai multe motive, am avut de ales intre a nu ma prezenta la acest raliu sau a gasi o modalitate de diminuare a costurilor participarii. Asa am stabilit cu copilotul meu, Gabi Tiura, sa luam startul cu masina de antrenament din 2008. Desi am mers doar in 3 pistoane, cu o masina la care nu am mai facut revizie completa de raliu de mai bine de 1 an... am reusit sa ne pozitionam pe primul loc", a declarat Daniel.

"Castigarea raliului are ca merit talentul lui Daniel si strategia pe care am abordat-o. Un merit mare l-a avut si alegerea anvelopelor potrivite, dar si faptul ca nu am vrut sa mai fortam dupa ce ne-am dat seama ca adversarii principali au iesit din schema si a trebuit sa mergem calm si rezonabil ca sa ne pastram locul I, dar suficient de repede cat sa oferim fanilor spectacol", ne-a spus Gabi.

Apropiatii spun ca desi face eforturi uriase pentru a lua startul si in 2009, Daniel nu vrea sa-si refaca prioritatile. "Inca nu stiu ce voi face in 2009. Nu am nici un sponsor si nu stiu daca imi voi mai permite sa fac curse si sa ne batem la varf. Pentru pozitionari pe primele pozitii cum imi place mie sa fac trebuie foarte multe antrenamente si dotari. Noi cautam sa bagam alaturi de noi in lupta mai degraba parteneri tehnici, pentru ca noi avem deja masini foarte bune de concurs. Atat pentru raliu, cat si pentru coasta. Dar deocamdata le lasam in garaj pentru ca si consumabilele pentru ele ne-ar costa foarte mult. Imi doresc sa fac performanta, dar bugetele sunt cele care influenteaza performanta, nu doar talentul, ambitia si perseverenta", a continuat Daniel.

Masinile de raliuri care se prezinta la start costa sute de mii de euro. Cel mai bine pentru un echipaj este ca masina de antrenamente sa fie cat mai apropiata cu cea de competitie, dar chiar si asa costurile uneia de antrenament sunt cam de 5 ori mai reduse. Asta a fost solutia gasita si de Daniel Onoriu, cel care a incheiat sezonul trecut doborand recorduri stabilite de peste 10 de ani. Anturajul in care a intrat recent prin cooptarea noului sau copilot, pilotul Gabriel Tiura, ii prieste de minune, echipajul 41 reusind numai podiumuri de la infiintare.

"Suntem din nou in discutii cu agentia de PR cu care am intrat in mediatizare in 2007 si cu care am decis tot din motive financiare si din lipsa sponsorilor sa oprim promovarea la jumatatea anului trecut. Alaturi de agentia in PRogress am reusit in 9 luni de zile sa avem peste 490 de minute de difuzare in aparitii TV si 25 de articole dedicate in presa scrisa", a declarat Daniel.

Cum sponsorii nu se grabesc sa mai arunce cu banii in nici un sport, si alti piloti de raliuri trec prin emotiile startului de sezon. Dar Daniel e hotarat si isi duce pasiunile cu aceeasi inversunare ca pana acum. "Daca reusesc sa iau startul in probele din 2009, promit spectacol maxim. Nu mai conteaza acum cu ce intru in competitie. Vreau sa castig si o voi face cu ce arme am la dispozitie. Criza va trebui sa stea pe margine si sa priveasca. Daca reuseste sa ne vada... in viteza", a incheiat increzator Daniel.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Nu sunt pile ono? De ce nu te angajezi la o companie serioasa ca sa te sponsorizeze si pe tine cineva?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2937 :: 18.69MB