No SSO cookie

Criza financiara - Un mit pentru CEO-ul GMAC

voteaza
(0/ 0)
Criza financiara - Un mit pentru CEO-ul GMAC
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daca ar fi sa ne luam dupa profiturile directorului GMAC, am spune ca toata criza financiara este un mit.

 
 
Cu toate ca anul ce a trecut a fost unul extrem de greu pentru GMAC, principala divizie de credite General Motors, pentru directorul acesteia, Alvaro de Molima, lucrurile nu au mers niciodata mai bine. Astfel, chiar daca firma a continuat sa opereze pe minus, ajungand in punctul in care a fost nevoita sa ceara 6 miliarde de dolari guvernului american, compensatiile directorului au ajuns la aberanta cifra de 11.62 milioane de dolari, mai mult de dublu fata de cat a incasat in anul 2007. Conform celor de la Automotive News, cele 11.62 de milioane de dolari pe care Alvaro de Molima i-a primit ca si compensatii au fost alcatuite din salarii in valoare de 1.2 milioane, 5.81 milioane din actiuni si 4.8 milioane din diverse surse. Se pare ca nici dupa incidentul cu directorii bancilor, guvernul american nu s-a invatat minte sa verifice temeinic incotro arunca cu banii... N.B: Singura consolare pe care platitorii de taxe o au este ca directorul GMAC nu va mai avea acces la avionul companiei, aceasta "scurgere" de peste 2 milioane de dolari pe an fiind inlaturata.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.7184 :: 17.86MB