No SSO cookie

Criza financiara - Un mit pentru CEO-ul GMAC

voteaza
(0/ 0)
Criza financiara - Un mit pentru CEO-ul GMAC
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daca ar fi sa ne luam dupa profiturile directorului GMAC, am spune ca toata criza financiara este un mit.

 
 
Cu toate ca anul ce a trecut a fost unul extrem de greu pentru GMAC, principala divizie de credite General Motors, pentru directorul acesteia, Alvaro de Molima, lucrurile nu au mers niciodata mai bine. Astfel, chiar daca firma a continuat sa opereze pe minus, ajungand in punctul in care a fost nevoita sa ceara 6 miliarde de dolari guvernului american, compensatiile directorului au ajuns la aberanta cifra de 11.62 milioane de dolari, mai mult de dublu fata de cat a incasat in anul 2007. Conform celor de la Automotive News, cele 11.62 de milioane de dolari pe care Alvaro de Molima i-a primit ca si compensatii au fost alcatuite din salarii in valoare de 1.2 milioane, 5.81 milioane din actiuni si 4.8 milioane din diverse surse. Se pare ca nici dupa incidentul cu directorii bancilor, guvernul american nu s-a invatat minte sa verifice temeinic incotro arunca cu banii... N.B: Singura consolare pe care platitorii de taxe o au este ca directorul GMAC nu va mai avea acces la avionul companiei, aceasta "scurgere" de peste 2 milioane de dolari pe an fiind inlaturata.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2706 :: 21.24MB