No SSO cookie

Creştere a vânzărilor Mazda în România

voteaza
(0/ 0)
Creştere a vânzărilor Mazda în România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda îşi menţine trendul crescător şi raportează şi pentru 2014 o majorare cu două cifre a vânzărilor în România. Constructorul de automobile a comercializat 803 unităţi anul trecut, cu 33% mai mult faţă de 2013.

 
 

La fel ca şi în anul precedent, cel mai bine vândut model a fost SUV-ul CX-5, cu 351 de unităţi şi o creştere cu 39% comparativ cu perioada anterioară, în timp ce Mazda3 a înregistrat vânzări mai mari cu 44%, cu un volum de 262 de unităţi în 2014. Pe locul trei se situează limuzina Mazda6, cu 187 de unităţi vândute, în creştere cu 19%.

„Este al doilea an consecutiv când ne menţinem creşterea vânzărilor cu două cifre. Toate cele trei modele de nouă generaţie care au contribuit la această creştere importantă integrează gama de tehnologii inovatoare SKYACTIV, care asigură un consum scăzut şi un nivel redus de emisii, precum şi designul apreciat KODO”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.

Tehnologia SKYACTIV şi limbajul de design “KODO – Soul of Motion” sunt elementele definitorii ale noii generaţii de modele. Automobilele combină designul sportiv şi economia de combustibil cu performanţe dinamice şi de siguranţă. Toate acestea fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1989 :: 18.68MB