No SSO cookie

Credeati ca s-a terminat saga Saab?

voteaza
(0/ 0)
Credeati ca s-a terminat saga Saab?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

NEVS finalizeaza achizitia companiei Saab, castiga dreptul de a folosi numele brandului, insa nu primeste sigla cu grifon.

 
 

Potrivit Associated Press, un concern cu sediul in Hong Kong este aproape gata sa construiasca noi modele Saab. Dupa cateva intarzieri, National Electric Vehicle Sweden (NEVS), a finalizat achizitionarea companiei falimentare Saab.

NEVS a declarat ca planuieste sa-si faca debutul cu un vehicul electric in aproximativ 18 luni. Cand masina va veni pe piata, va purta numele de Saab, insa nu va avea binecunoscuta sigla a marcii, care infatiseaza un grifon. Reuters sustine stirea potrivit careia compania va produce vehciule electrice construite pe platforma Saab 9-3, cu intentia de a le comercializa initial in China. Insa din cauza folosirii siglei de catre producatorul de camioane Scania si de catre grupul  constructor de aeronave Saab, NEVS a primit numai dreptul de folosire al numelui, nu si al emblemei Saab.

In acest moment este inca neclar daca platforma 9-3 la care se refera NEVS este cea a modelului deja defunct, sau al noului Phoenix, ale carui drepturi de folosire au fost recent cumparate de producatorul chinez Youngman, de la fosta companie care a detinut Saab, adica Spyker.

Incurcate-s caile Domnului, dar ale Saab par a le depasi!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2888 :: 18.68MB