No SSO cookie

Conflictul de interese de la Dacia a fost incheiat

voteaza
(0/ 0)
Conflictul de interese de la Dacia a fost incheiat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conflictul de interese de la Automobile Dacia Pitesti a fost incheiat, comisia de negociere a contractului colectiv de munca urmand sa semneze contractul astazi, 28 februarie.

 
 
In urma negocierilor purtate luni dimineata cu administratia, Sindicatul Autoturisme Dacia a obtinut pentru angajati o majorare a salariilor cu 20,19 la suta, la care se adauga indemnizatia lunara de participare la rezultatul intreprinderii.

In urma rundei de negocieri, s-a stabilit ca salariile sa creasca de la 1 ianuarie 2007 cu 150 lei/salariat, de la 1 iulie cu 20 lei /salariat si de la 1 ianuarie indemnizatia de particiopare la rezultatul intreprinderii - 30 lei/salariat/luna.

Sindicalistii de la Dacia anuntasera luni o greva de avertisment intre orele 14,00 si 16,00, muncitorii din primul si al doilea schimb urmand sa intrerupa lucrul timp de cate o ora.

Negocierile pentru Contractul colectiv de munca pe anul 2007 au debutat in data de 5 ianuarie si se terminasera cu sedinta de conciliere din 21 februarie. Masurile propuse atunci de conducerea Dacia vizau o crestere globala a salariilor cu 18,41 la suta la nivelul anului 2007.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2343 :: 17.84MB