No SSO cookie

Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2013

voteaza
(0/ 0)
Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2013
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2013 se anunta un eveniment exceptional si va avea loc in luna mai.

 
 

In week-end-ul 24-26 mai 2013, doua domenii spectaculoase din Cernobbio - Grand Hotel Villa d’Este si Villa Erba -, pe malul Lacului Como, vor fi transformate din nou intr-o scena unica pentru cele mai frumoase automobile si motociclete din trecut si pentru cele mai extravagante concepte ale prezentului.

Concorso d’Eleganza Villa d’Este a fost organizat prima data in 1929, chiar in aceeasi locatie, iar in prezent este considerat unul dintre cele mai importante evenimente de acest gen din lume. De-a lungul week-end-ului, programul este unul vast, care - in egala masura - pastreaza ambianta exclusivista pentru cei implicati si ofera ocazia publicului larg sa experimenteze "Classic Week-end" pe malul Lacului Como, in compania pasionatilor de masini si motociclete de epoca. Sâmbata, pentru invitatii pe domeniul Grand Hotel Villa d’Este, este organizat Concorso pentru automobile, in timp ce, vineri seara, gradinile de la Villa Erba vor fi deschise tuturor pasionatilor de masini si motociclete pentru cinema in aer liber. Tot la Villa Erba, sâmbata si duminica sunt organizate zilele publicului.

O experienţă multisenzorială: Concorso di Motociclette

Concorso di Motociclette - sectiunea care, din 2011, s-a alaturat celei dedicate automobilelor - va avea loc si in acest an pe domeniul Villa Erba, nu departe de Hotelul Cornt din Cernobbio. Participantii vor incepe programul sâmbata, cu o parada care va porni de la Hotel Cornt, va trece prin Piazza Cavour din Cernobbio si se va incheia la Villa Erba. Escorta politiei locale si motociclistii imbracati in tinute de epoca vor face ca totul sa fie o experienta memorabila pentru participanti si spectatori. Concorso pentru motociclete va avea loc duminica dupa-amiaza - cu participarea directa a publicului prezent - pe scena centrala din gradinile Villa Erba. Cei aproximativ 30 de participanti sunt impartiti in cinci categorii diferite (in functie de perioada si design), iar cei trei câstigatori ai claselor din fiecare categorie vor fi prezentati public si vor fi premiati. Dintre câstigatorii claselor va fi desemnat câstigatorul absolut (Best of Show), care va fi ales de un juriu international.

"90 de ani BMW Motorrad" şi „60 de ani de Corvette“: expoziţie specială la Villa Erba

O expozitie care va prezenta momentele importante din istoria de 90 de ani a BMW Motorrad va fi organizata la Villa Erba pentru a sarbatori aceasta aniversare. Incepând cu BMW R 32 - prima motocicleta BMW din istorie - si continuând prin timp cu modelul futurist BMW K 1, principalele motociclete din istoria BMW vor oferi publicului ceea ce au reprezentat modele BMW de-a lungul timpului: produse premium cu caracter si o combinatie unica de inovatie, calitati sportive si estetica remarcabila. Programul va fi completat cu o alta expozitie speciala pe domeniul de la Villa Erba prin care se vor sarbatori "60 de ani Corvette", dar si prezentarea avionului istoric Klemm KL 25.

Schimb de proprietari de vise auto: licitaţie organizată de RM Auctions

Renumita casa de licitatii RM Auctions va fi invitata la Concorso d’Eleganza Villa d’Este si in 2013. Aproximativ 45 de masini deosebite vor fi licitate la evenimentul de sâmbata seara, la Villa Erba. Spectaculoasa licitatie va incepe la ora 20.00 (ora locala) si va cuprinde câteva modele foarte speciale, precum Bugatti Type 57 Ventoux (1937) sau Pininfarina Ferrari 330 GTC (1966).

Punctul central al Concorso

Ca in fiecare an din 1929 incoace, punctul central al Concorso d’Eleganza va fi Grand Hotel Villa d’Este, unde exemplare superbe si rare ale artei auto vor incerca sa intre in gratiile oaspetilor si ale juriului. In 2013, 52 de automobile au fost selectate pentru competitie. In cadrul Salonului Auto de la Geneva, Dr Ralf Rodepeter (director al Muzeului BMW si membru al Comitetului de Selectie Concorso d’Eleganza Villa d’Este) a oferit celor prezenti câteva detalii despre masinile din concurs.

Aston Martin DB4GT Zagato (1961)

Aston Martin a creat o alta legenda prin DB4GT Zagato din 1960. La uzina din Newport Pagnell au fost produse doar 19 exemplare ale acestei masini sport extraordinare, echipate cu caroserie Zagato realizata manual. Accentul riguros pe metodele de constructii usoare, utilizarea plexiglasului si interiorul spartan au permis ca masa proprie sa fie de numai 1.225 kg. In 1961, patru exemplare ale acestui model foarte usor au fost construite cu scopul precis de a fi utilizate pe circuit. Dupa o cariera plina de evenimente in motorsport, inclusiv participari cu Jim Clark si alti piloti de top, DB4GT Zagato cu numarul de inmatriculare 2 VEV a fost trimis spre restaurare in 1993. Dupa doi ani in care s-a pus multa pasiune in acest proiect, iar restauratorii au acordat multa atentie detaliilor, Aston Martin a readus automobilul la starea sa originala din 1963. Masina a fost cumparata de actualul proprietar in 1971.

Lamborghini 350 GTV (1963)

Ferruccio Lamborghini a avut un vis, pe care l-a urmarit cu o determinare teribila: sa construiasca - pe lânga tractoarele sale de succes - masini sport veritabile, care sa dea de gândit marilor rivali din Maranello. Primul pas spre realizarea acestui vis a venit sub forma prototipului 350 GTV, care a lasat o impresie de durata asupra lumii auto cu ocazia Salonului Auto de la Torino, in 1963. Cu designul realizat de Franco Scaglione, precursorul primei masini sport de serie Lamborghini (350 GT) a fost atractia principala la Torino - nu in ultimul rând, datorita motorului V12 creat de Giotto Bizzarrini, care a avut propriul loc de onoare - alaturi de masina - la salon. In prezent, Lamborghini 350 GTV este vopsit verde metalizat si este in stare perfecta de functionare.

Bugatti Type 57SC Atlantic (1938)

Bugatti T 57SC - botezat sentimental si "Atlantic" - nu este doar una dintre cele mai rare si mai pretioase masini din lume, ci si una dintre cele mai seducatoare din punct de vedere vizual. Intre 1937 si 1938, legendara uzina din Alsacia a produs doar patru exemplare ale acestui automobil aproape perfect. "Capodopera" lui Jean Bugatti, fiul fondatorului companiei - Ettore Bugatti -, este binecuvântata cu un design care iti taie rasuflarea si cu o tehnica extraordinara. Modelul Atlantic care va concura in Concorso d’Eleganza Villa d’Este este din 1938 si are numarul de serie 4 in productie. Este intr-o stare originala impresionanta si poate privi retrospectiv la o cariera de succes la concursurile auto de frumusete din lumea intreaga.

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3138 :: 18.69MB