No SSO cookie

Conceptul Sunbeam Tiger: De la 0 la 100 in 2.3 secunde

voteaza
(0/ 0)
Conceptul Sunbeam Tiger: De la 0 la 100 in 2.3 secunde
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O noua super masina apare in orizont! Conceptul Sunbeam Tiger accelereaza de la 0 la 100 in 2.3 secunde!

 
 
Modelul Sunbeam Tiger original a fost construit de catre cei de la Sunbeam, firma cu sediul la Wolverhampton. In 1926 legendarul model a stabilit un nou record de viteza pe pamant, cu o performanta de 245.15 km/h. Impresionanta viteza pentru acele vremuri, nu? Si pana in ziua de azi Sunbeam Tiger a ramas masina cu motorul de cea mai mica cilindree care sa fi detinut vreodata recordul mondial de viteza pe pamant. Puterea era oferita de un motor V12 de 4 litri ce dezvolta 306 CP. Acum, Ryan Skelley, un student in ultimul an la Universitatea din Conventry de design auto a creat un concept al zilelor moderne pornind de la legendarul Sunbeam Tiger. Sunbeam Tiger Concept are o greutate foarte redusa, fiind un roadster cu 2 locuri ce foloseste materiale ecologice si un arbore de transmisie electric cu un pachet de baterii lithium-titanate. Conform lui Ryan, acceleratia estimata de la 0 la 100 km/h are loc in 2.3 secunde in vreme ce viteza maxima este de 257 km/h. Autonomia acestui vehicul este una impresionanta, de 1287 kilometri la o singura incarcare completa. Un concept impresionant in adevaratul sens al cuvantului, ramane de vazut daca se vor gasi binevoitori care sa finanteze acest proiect si sa devina model de productie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4201 :: 17.87MB